تمامی مطالب

نگاهی به سریال های گیسو موچین و قورباغه

سریال گیسو

سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری از چند روز پیش در مقابل دوربین در تهران رفت و محمدرضا گلزار و هومن سیدی دو بازیگر بودند که در روزهای اول فیلمبرداری مقابل دوربین رفتند. بیوگرافی گیسو (عاشقانه 2) + عوامل داستان

گیسو سومین سریال منوچهر هادی در نمایش خانگی است که به عنوان دومین فصل از این سریال عاشقانه با حضور چند بازیگر قبلی این سریال و پیوستن بازیگران جدید به جلوی دوربین رفت.

منوچهر هادی کارگردان و محمدرضا گلزار بازیگر سریال گیسو تصاویر این سریال را به اشتراک گذاشتند.

محمدرضا گلزار در فصل اول سریال عاشقانه نقش سهیل را بازی کرد و هومن سیدی در این سریال نقش پیمان را بازی کرد.

دانلود سریال گیسو در لینک زیر:

https://hexdownload.co/59686/gisoo-series

عاشقانه فصل اول

عاشقانه نام یک سریال درام خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه است که در سال های 2016-2017 از شبکه نمایش خانگی پخش شد. طرفداران این سریال هفتگی (چهارشنبه ها) توزیع می شدند.

بازیگران سریال گیسو

محمدرضا گلزار ، سارا بیات ، پانته آ بهرام ، بهاره کیان افشار ، حمیدرضا پگاه ، فرزاد فرزین ، علیرضا زمانی نسب ، حسین یاری ، مسعود رئگان ، هومن سیدی ، سارا رسول زاده و مهناز افشار بازیگران سریال عاشقانه فصل اول هستند.

سریال موچین

سریال “موچین” ، به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری ، در 18 قسمت 45 دقیقه‌ای در ژانر کمدی-اجتماعی تولید شده و قرار است هر چهارشنبه در شبکه تئاتر خانگی از امروز ، 12 ژوئن پخش شود. ، 2016

پس از مدتها در شبکه سینمای خانگی ، سریالی طنز به نام “موچین” تولید شده است که می تواند یک رقیب بسیار جدی نسبت به سایر سریال های پخش شده مانند “خواب” و “همگن” باشد. شبکه نمایش خانگی سریال “سالهای دور از خانه” به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی پخش شد که در تاریخ 9 اوت 2017 پخش شد و اکنون پس از گذشت یک سال ، سریال کمدی دیگری از این شبکه به توزیع رسیده است. صحنه.

تصویربرداری سریال “موچین” از جمعه سیزدهم دسامبر سال 2017 در تهران ، در یک خانه در غرب تهران آغاز شد و بیشتر صحنه های این سریال در تهران فیلمبرداری شده است. کورونا به پایان رسید و فیلمبرداری تعداد محدودی از سکانس ها در سال جدید مقابل دوربین امید نگاراشی ادامه یافت.

برای دانلود سریال موچین به لینک زیر وارد شوید.

https://hexdownload.co/58460/mochin-iranian-series

پخش این سریال در شبکه سینمای خانگی چندین بار به تعویق افتاد ، زیرا پیش از این قرار بود سریال “موچین” از 28 اردیبهشت پخش شود اما به دلایلی پخش آن به تعویق افتاد تا بعد از شب های قدر ، اما بعد از توزیع این سریال از شب های قدر صورت نگرفت ، به طوری که پخش این سریال در آخرین برنامه منتشر شده در شبکه نمایش خانگی ، چهارشنبه 12 ژوئن 2016 انجام می شود.

«تبریز» به کارگردانی حسین تبریزی ، نویسنده 50 ساله و کارگردان سینما و تلویزیون است و این سریال اولین تجربه حسین تبریزی در شبکه تئاتر خانگی است. وی پیش از این کارگردانی سریال های مهمی از جمله “جاده در دست ساخت” ، “قسم می خورم” ، “دستیابی به موفقیت” ، “مجازات” و غیره و همچنین فیلم های بلند “خارپشت”  ، “زخم باز” ، “چشمان فرشته” ، “گوزار لوتی هاشم” و … در کارنامه هنری خود.

سریال “موچین” که در ژانر طنز تولید می شود و در داستان این سریال خلاصه می شود ، عادلانه نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که روزی صد بار افراد تکراری را می بینیم و آنقدر بزرگ است که ما نمی توانیم شخصی را که دوستش داریم حتی یک بار ببینیم بیایید ببینیم و …

سریال قورباغه

داستان قورباغه

دنیا مکان کوچکی برای من است. بعضی اوقات فکر می کنم خفگی می کنم. احساس می کنم همه جا بسته است و نمی توانم نفس بکشم.

پیش از این اعلام شده بود که کارگردان فیلم “جنگ جهانی سوم” را ساخت که پس از این سریال ساخته می شود.

“قورباغه” مجموعه ای است که با تولیدی بسیار خاص و مانند سایر آثار سیدی تولید می شود

این یک دنیای جدید را در مقابل مخاطب به تصویر می کشد و نوید محمدزاده در آن نقش دارد

پتانسیل این بازیگر باعث می شود این دنیای جدید به یاد ماندنی شود.

برای دانلود سریال قورباغه با لینک زیر مراجعه کنید.

https://hexdownload.co/53250/frog-series

هومن سیدی کارگردان قورباغه

هومن سیدی ، متولد 1980 در رشت ، کارگردان ، فیلمنامه نگار و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

هومن سیدی پس از پایان دوره دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک ، در کلاسها شرکت کرد

انجمن سینمای جوان رشت ساخت چندین فیلم کوتاه را آغاز کرد.

سپس به تهران آمد و در کلاسهای بازیگری کارنامه تحت مدیریت پرویز پرستاوی شرکت کرد.

سیدی در سال 2006 با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال 2013 طلاق گرفت.

bit.ly

tinyurl.com

gg.gg

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا