تمامی مطالب

تریلر فصل سوم سریال وست ورلد با بازی ایوان ریچل وود، جفری رایت و تسا تامپسون | پخش سال ۲۰۲۰

ماه اردیبهشت امسال بود که شبکه HBO اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال وست ورلد را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی فصل سوم این سریال مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این سریال منتشر شده است. در طول پنل سریال وست ورلد در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹، شبکه HBO دومین تریلر فصل سوم سریال Westworld را منتشر کرده که درواقع اولین تریلر رسمی این سریال است که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقاتی که قرار است در فصل سوم مشاهده کنیم، هستیم. در طول تریلر بازگشت هر دو نسخه دلورس نمایش داده می‌شود و همچنین بازگشت میو نیز در فصل سوم تایید شده است.

درواقع تریلر کامیک کان فصل سوم سریال وست ورلد نشان می‌دهد که در فصل سوم شاهد بازگشایی دوباره پارک نیز هستیم که میو در قالب یک شخصیت متفاوت در پارکی متفاوت در دوره جنگ جهانی دوم حضور دارد. علاوه‌بر این، برنارد به‌دنبال بازگشت به پارک و یافتن شخصی احتمالا برای متوقف کردن دلورس است و همچنین شخصیت‌های جدید از جمله کالب با بازی آرون پال نیز در طول تریلر مشاهده می‌شوند. البته میو تنها شخصیتی نیست که قرار است در فصل سوم بازگردد و در طول تریلر شاهد بازگشت ویلیام با بازی اد هریس نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید تریلر کامیک کان فصل سوم سریال Westworld را در زیر تماشا کنید.

ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، تندی نیوتون، اد هریس، لوک همسورث، آرون پال، ونسان کسل، مارشاون لینچ و لنا وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند دو فصل اول، انتظار می‌رود که فصل سوم سریال وست ورلد نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود که در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید آن در حال سپری شدن است. علاوه‌بر این، پوسترهایی نیز از فصل سوم سریال وست ورلد منتشر شده که در این پوسترها تحول شخصیت‌ها قابل مشاهده است و شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

تریلر فصل سوم سریال وست ورلد - Westworld تریلر فصل سوم سریال وست ورلد - Westworld

پخش فصل سوم سریال Westworld قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO آغاز شود.

آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال Westworld از ماه مارس ۲۰۱۹

اردیبهشت امسال بود که شبکه HBO از تمدید سریال دنیای غرب (وست ورلد) برای فصل سوم خبر داد و از زمان پخش آخرین فصل یعنی فصل دوم این سریال بیش از ۶ ماه می‌گذرد و اطلاعات چندانی از فصل سوم آن در دسترس نیست و در حال حاضر تنها سوالات بدون جواب بسیاری در مورد پایان بندی فصل دوم این سریال وجود دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات از زمان شروع فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال وست ورلد منتشر شده است. طبق خبری که The Wrapمنتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Westworld از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد. کیسی بلویز، رئیس برنامه‌های شبکه HBO به The Wrap در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی گفت که فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال از ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷ یا فروردین ۱۳۹۸) آغاز می‌شود، اما او از دادن پاسخ به این سوال که آیا طرفداران ممکن است در اواخر سال ۲۰۱۹ شاهد شروع پخش فصل سوم باشند یا خیر، امتناع کرد.

با این حال، قابل انتظار است که پخش فصل سوم سریال دنیای غرب در سال ۲۰۲۰ آغاز شود و The Wrap می‌گوید فاصله پخش دو فصل اول نیز کمی طولانی بود و سریال پس از مراحل فیلمبرداری و تولید، مراحل پس از تولید نسبتا طولانی را نیز سپری خواهد کرد. پخش فصل اول سریال وست ورلد در اکتبر ۲۰۱۶ به پایان رسید و پخش فصل دوم آن نیز از آوریل ۲۰۱۸ آغاز شد. قابل انتظار است که فصل سوم سریال Westworld نیز در سه ماهه اول یا دوم سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به روی آنتن برود. لیزا جوی و جاناتان نولان، نویسندگان، تهیه کنندگان و خالقان سریال وست ورلد نیز برای ساخت فصل سوم این سریال باز خواهند گشت.

مانند دو فصل اول، انتظار می‌رود که فصل سوم سریال وست ورلد نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. ماه شهریور امسال بود که آرون پال، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال دنیای غرب اضافه شد. علاوه بر پال، انتظار می‌رود که در فصل سوم سریال Westworld شاهد بازگشت ایوان ریچل وود، جفری رایت و تسا تامپسون نیز باشیم، اما تاکنون فهرست بازیگران اعلام نشده است. منبع: زومجی/

نوشته تریلر فصل سوم سریال وست ورلد با بازی ایوان ریچل وود، جفری رایت و تسا تامپسون | پخش سال ۲۰۲۰ اولین بار در سه گوش. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا