تمامی مطالب

تریلر سریال Watchmen با بازی جرمی آیرونز ، رجینا کینگ و دان جانسون | پخش پاییز ۲۰۱۹

ماه اردیبهشت امسال بود که شبکه HBO اولین تیزر تریلر فصل اول سریال Watchmen (واچمن) را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات این سریال مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال واچمن منتشر شده است. این تریلر که در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ منتشر شده، در واقع اولین تریلر رسمی و کامل این سریال مورد انتظار از مجموعه دی سی (DC) است که دید بهتری از اتفاقات آن را ارائه می‌دهد. در واقع کنترل شهر اکنون در دست گروهی نقاب‌دار است که حال گروهی دیگر تصمیم به مقابله با آن‌ها می‌گیرند. همچنین در این تریلر شاهد حضور دکتر منهتن نیز هستیم که حضور کوتاه، اما بسیار تاثیر گذاری دارد که هنوز مشخص نیست چقدر در اتفاقات سریال شاهد حضور او خواهیم بود. در طول تریلر شاهد آن هستیم که دکتر منهتن توسط بسیاری از مردم ستایش می‌شود و ظاهرا او قهرمان است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

با اینکه تریلر جدید سریال Watchmen حاوی Easter Egg و نکات جالب بسیاری است، اما باز هم شبکه HBO تاریخ دقیقی برای شروع پخش این سریال اعلام نکرد تا طرفداران زمان بیشتری را برای اعلام آن صبر کنند. پخش فصل اول سریال Watchmen که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است از پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO آغاز شود. دیمون لیندلوف، نویسنده و سازنده‌ سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال واچمن حضور دارد.

تیزر تریلر سریال واچمن با بازی جرمی آیرونز ، رجینا کینگ و دان جانسون

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فصل اول سریال واچمن منتشر شده است. در این تریلر که شبکه HBO امشب آن را منتشر کرد، شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این سریال فوق العاده مورد انتظار هستیم که تفاوت زیادی با منبع اقتباس خود نیز دارد. در اولین تریلر سریال واچ من شاهد یک نگاه واقع گرایانه از دنیای آن هستیم که دهه‌ها پس از حوادث کامیک واچمن، فعالیت ابرقهرمانان غیر قانونی باقی مانده است. با این حال، یک گروه با ماسک‌هایی که از ماسک رورشاک الهام گرفته شده، فعالیت علیه دولت را آغاز می‌کنند و در حال گسترش فعالیت خود هستند. همچنین طبق تریلر، به نظر می‌رسد که شخصیت‌های اصلی سریال، شخصیت‌های کاملا جدیدی باشند که از مجموعه اصلی برای خلق آن الهام گرفته شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دیمون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور دارد. جرمی آیرونز در نقش ادرین وایت (آزیمندیس)، رجینا کینگ در نقش آنجلا آبراهام، دان جانسون در نقش رئیس جاد، تیم بلیک نلسون در نقش Looking Glass، جین اسمارت در نقش مامور بلیک، لوئیس گوست جونیور در نقش Old Man، آدلاید کلمنس در نقش Pirate Jenny، اندرو هاوارد در نقش Red Scare، یحیی عبدالمتین دوم در نقش کال آبراهام، تام میسون در نقش مارکوس ماز (مایم)، فرانسیس فیشر در نقش جین کراوفورد، جیکوب مینگ-ترنت در نقش پاندا، سارا ویکرز در نقش اریکا منسون (Marionette)، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو در نقش لیدی تی (Lady T) و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال واچ من حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول سریال Watchmen قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر شود. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است. منبع:زومجی/

نوشته تریلر سریال Watchmen با بازی جرمی آیرونز ، رجینا کینگ و دان جانسون | پخش پاییز ۲۰۱۹ اولین بار در سه گوش. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا