تمامی مطالب

تمدید فصل ششم سریال از مردگان متحرک بترسید و انتشار تریلر کامیک کان فصل پنجم Fear the Walking Dead

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال از مردگان متحرک بترسید برای فصل ششم تمدید شده است. در طول پنل مجموعه مردگان متحرک در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹، شبکه AMC از تمدید اولین اسپین‌آف سریال مردگان متحرک برای فصل ششم خبر داد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که مانند فصل‌های گذشته در ۱۶ قسمت تولید و در دو بخش ۸ قسمتی در طول سال ۲۰۲۰ از شبکه AMC منتشر شود. پیش از این گفته می‌شد که سریال Fear the Walking Dead احتمالا با شروع اسپین‌آف جدید در فصل پنجم به پایان خواهد رسید، اما این سریال اکنون دومین سریال محبوب شبکه AMC است و جای تعجبی نیز ندارد که سریال برای یک فصل دیگر نیز تمدید شده است.

در حال حاضر پخش نیمه اول فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead ادامه دارد که قسمت هشتم و پایانی نیمه اول فصل پنجم این سریال قرار است در بامداد روز دوشنبه این هفته از شبکه AMC منتشر شود، اما در حال حاضر زمان مشخصی برای شروع پخش نیمه دوم فصل پنجم سریال فرعی مردگان متحرک اعلام نشده است. علاوه بر این، شبکه AMC تریلر کامیک کان فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead را نیز منتشر کرده که در آن شاهد تصاویری از قسمت پایانی نیمه اول فصل پنجم آن هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

تریلر فصل پنجم سریال از مردگان متحرک بترسید

تابستان سال گذشته بود که شبکه AMC از تمدید سریال از مردگان متحرک بترسید – Fear the Walking Dead برای فصل پنجم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل پنجم این سریال منتشر و تاریخ شروع پخش آن تایید و اعلام شده است. در حاشیه نمایشگاه واندرکان ۲۰۱۹ که در آناهایم واقع در کالیفرنیا برگزار شده، شبکه AMC اولین تریلر فصل پنجم مجموعه فرعی سریال مردگان متحرک – The Walking Dead را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد اولین تصاویر از اتفاقات این فصل هستیم. شخصیت‌هایی را دیدیم که ظاهرا از زامبی‌ها ترسی ندارند و در طول تریلر شاهد نمایش بستن جاده با زامبی‌هایی که به هم بسته شده‌اند تا آویزان کردن سر زامبی‌ها روی شاخه‌های درخت هستیم. همچنین در طول تریلر سرانجام بازگشت شخصیت دنیل سالاز نیز نمایش داده می‌شود و در پایان تریلر نیز مورگان سرانجام با دوایت ملاقات می‌کند تا دومین کراس‌اور دو سریال مردگان متحرک را شاهد باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

قسمت پایانی فصل سوم سریال از مردگان متحرک بترسید – Fear the Walking Dead آخرین حضور شخصیت دنیل سالازار تا به امروز بوده است که پس از آن شاهد حضور او در این سریال نبودیم، اما سازندگان سریال تایید کرده بودند که او هنوز زنده است. از نکات جالب دیگر این تریلر می‌توان حضور یک هواپیما دانست که مشخص نیست چه تاثیری در اتفاقات این فصل خواهد داشت. آلیشیا دبنام-کری در نقش آلیشیا کلارک، لنی جیمز در نقش مورگان جونز، کلمن دومینگو در نقش ویکتور استرند، دانای گارسیا در نقش لوسیانا گالوز، مگی گریس در نقش آلتیا، جنا الفمن در نقش جون، الکسا نیسنسون در نقش چارلی، گرت دیلاهانت در نقش جان دوری، آستین آملیو در نقش دوایت، روبن بلیدز در نقش دنیل سالازار و کارن دیوید در نقش گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین شبکه AMC اعلام کرد که پخش فصل پنجم سریال از مردگان متحرک بترسید – Fear the Walking Dead از تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۲ خرداد ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد که مانند فصل‌های گذشته‌، انتظار می‌رود که در ۱۶ قسمت و در دو بخش ۸ قسمتی از این شبکه منتشر شود. مانند فصل چهارم، اندرو چامبلیس و ایان گلدبرگ، وظیفه ساخت فصل پنجم سریال از مردگان متحرک بترسید – Fear the Walking Dead را نیز بر عهده دارند. منبع: زومجی/

نوشته تمدید فصل ششم سریال از مردگان متحرک بترسید و انتشار تریلر کامیک کان فصل پنجم Fear the Walking Dead اولین بار در سه گوش. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا