تمامی مطالب

تریلر فصل دهم سریال The Walking Dead | تریلر فیلم مردگان متحرک با بازی اندرو لینکلن

نورمن ریداس، بازیگر محبوب سریال مردگان متحرک – The Walking Dead شبکه AMC، با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، از ساخت فصل دهم این سریال ترسناک و پساآخرالزمانی خبر داد. انتظار می‌رفت فصل دهم سریال وا کینگ دد اواخر سال جاری و احتمالاً در ماه اکتبر از شبکه AMC پخش شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دهم این سریال زامبی محور منتشر شده است. در طول پنل مجموعه مردگان متحرک در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹، طبق انتظار اولین تریلر فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شد که این تریلر از یک جهش زمانی بین فصل نهم و دهم این سریال خبر می‌دهد که در طول تریلر شاهد بازگشت شخصیت‌های این مجموعه هستیم که باید با تهدید زامبی‌ها و حتی انسان‌ها مواجه شوند و جنگ بزرگی در راه است. همچنین تایید شد که پخش فصل دهم سریال The Walking Dead از تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ مهر ۱۳۹۸) آغاز می‌شود که قابل انتظار است مانند فصل‌های گذشته، فصل دهم این سریال نیز در دو بخش ۸ قسمتی از شبکه AMC به‌روی آنتن برود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

همچنین در طول پنل حضور دو بازیگر جدید در فصل دهم سریال The Walking Dead نیز تایید شد که طبق آن، تورا برچ در نقش گاما (یکی از اعضای وایسپر) و کوین کارول در نقش ورجیل، دو بازیگر جدیدی هستند که به‌جمع بازیگران فصل دهم سریال مردگان متحرک اضافه شده‌اند و رابرت کرکمن، خالق این مجموعه نیز تایید کرد که پایان کامیک آن به معنای پایان سریال در آینده نزدیک نخواهد بود. علاوه بر این، دانای گوریرا، بازیگر نقش میشون، نیز رسما تایید کرد که او قرار است سریال The Walking Dead را در فصل دهم ترک کند که در حال حاضر جزئیات بیشتری منتشر نشده، اما او از تمامی بازیگران و عوامل سریال و همچنین حمایت طرفداران در طول حضورش در سریال تشکر و قدردانی کرد. پیش از این در بهمن گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه گوریرا در فصل دهم سریال مردگان متحرک را ترک خواهد کرد.

در فصل نهم سریال واکینگ دد – The Walking Dead شاهد جدایی برخی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه محبوب بودیم. در ابتدا اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گرایمز، دنیای مردگان متحرک را ترک کرد و در ادامه شاهد جدایی لورن کوهن، بازیگر نقش مگی بودیم؛ اگرچه گفته می‌شود که ممکن است در آینده شاهد بازگشت کوهن به سریال باشیم. همچنین طبق خبری که چندی پیش سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده بود، دانای گوریرا، بازیگر نقش میشون که از فصل سوم سریال مردگان متحرک – The Walking Dea شاهد نقش آفرینی او در سریال تا به امروز به‌عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی و مهم آن بودیم، قرار است در طول فصل دهم سریال مردگان متحرک – The Walking Dea، این مجموعه را ترک کند.

اندرو لینکلن، نورمن ریداس، لورن کوهن، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جیمز مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، تام پین، رایان هرست، سامانتا مورتون، کسدی مک کلنسی، برت باتلر، جان فین، ریس کویرو و زاک مک‌گاون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل نهم سریال مردگان متحرک – The Walking Dea حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اولین تیزر تریلر فیلم The Walking Dead

مدتی می‌شود که می‌دانیم فیلمی براساس سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) در دست ساخت است که برنامه برای ساخت سه اسپین‌آف سینمایی براساس این مجموعه وجود دارد که می‌دانیم در حال حاضر تمرکز قسمت اول روی شخصیت ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن، خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Tمردگان متحرک منتشر شده است. در طول پنل مجموعه مردگان متحرک در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹، اولین تیزر فیلم مردگان متحرک منتشر شد که نمایش آن باعث غافلگیری طرفداران این مجموعه زامبی محور شد. در ابتدا اعلام شد که شرکت یونیورسال پیکچرز حق انتشار این فیلم را به‌دست آورده و قرار است در همکاری با شبکه AMC فیلم The Walking Dead را که اکنون بدون نام است، تولید و منتشر کند که در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ اکران این فیلم در دسترس نیست. همچنین این تیزر حاوی تصویر رسمی نیست، اما شاهد فضایی مشابه فصل‌های اول سریال آن هستیم که بازگشت اندرو لینکلن در این فیلم نیز رسما تایید و اعلام شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

اطلاعات بیشتری از فیلم واکینگ دد در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که قرار است بار دیگر در یک ماجراجویی مرگبار با ریک گرایمز در دنیای آخر الزمانی زامبی‌ها همراه شویم. همچنین اطلاعاتی از کارگردان یا نویسنده فیلم مردگان متحرک نیز منتشر نشده که به‌نظر می‌رسد روند استخدام آن با حضور یونیورسال به‌زودی آغاز خواهد شد. شبکه AMC برنامه بزرگی برای گسترش دنیای مردگان متحرک دارد و در کنار ساخت فصل دهم سریال The Walking Dead و فیلم براساس آن، دو سریال فرعی نیز براساس این مجموعه در دست ساخت است. در طول فصل نهم سریال واکینگ دد شاهد جدایی اندرو لینکلن از دنیای سریال بودیم که ماجراجویی او قرار است در فیلم‌های آن ادامه پیدا کند. منبع: زومجی/

نوشته تریلر فصل دهم سریال The Walking Dead | تریلر فیلم مردگان متحرک با بازی اندرو لینکلن اولین بار در سه گوش. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا