تمامی مطالب

تریلر سریال ویچر – The Witcher در قلعه زیبا Vajdahunyad در مجارستان

مدتی پیش بود که شبکه نت فلیکس اولین تصاویر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد که در این تصاویر شاهد گرالت، ینیفر، سیری و روچ بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر رسمی سریال ویچر منتشر شده است. بامداد امروز و در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹، اولین تریلر سریال The Witcher با داستان‌هایی در مورد ویچرها آغاز می‌شود که در همان ابتدا با گرالت با بازی هنری کویل، ملاقات می‌کنیم. الف‌ها به‌عنوان جادوگران اصلی توصیف شده‌اند که به انسان‌ها یاد داده‌اند که چگونه هرج و مرج خود را به جادو تبدیل کنند و در مقابل انسان‌ها آن‌ها را کشته‌اند. در ادامه شخصی می‌گوید که هرج و مرج خطرنا‌ک‌ترین چیز در این دنیا است، اما بدون کنترل باعث مرگ خود شخص می‌شود.

پس از آن گرالت را سوار بر روچ مشاهده می‌کنیم که نمایی بهتری از این شخصیت را ارائه می‌دهد. در واقع هدف گرالت شکار هیولاها و دریافت پول است و می‌گوید که این کاری است که باید انجام شود که احتمالا این موضوع به سیری و ماموریتی که دارد اشاره می‌شود. در ادامه نبرد بین ینیفر و نیروهای نیلفگارد نیز نمایش داده می‌شود. در طول اولین تریلر سریال The Witcher با شخصیت‌های زیادی مثل گرالت، ینیفر، سیری و حتی تریس ملاقات می‌کنیم و اتمسفر و فضای سریال نیز خبر از یک سریال جذاب و با کیفیت بالا می‌دهد و در نهایت تریلر با نمایش گرالتی به پایان می‌رسد که برای مبارزه با یک عنکبوت غول پیکر آماده می‌شود. با این حال، شبکه Netflix اعلام زمان انتشار فصل اول سریال The Witcher را به زمان دیگری موکول کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

فیلمبرداری سریال ویچر – The Witcher در قلعه زیبا Vajdahunyad در مجارستان

از زمانی که شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) اعلام کرد که در حال ساخت سریالی با اقتباس از سری داستان‌های ویچر – The Witcher است، اطلاعات منتشر شده از این سریال بسیار ناچیز بوده‌اند. تنها می‌دانیم که هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت آو ریویا، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، جودی می در نقش ملکه Calanthe و چند بازیگر دیگر در این سریال ایفای نقش دارند.

اکنون پیرامون این سریال، فیلم کوتاه و مخدوشی در ساب‌ردیت r/netflixwitcher منتشر شده که بخشی از محل فیلم‌برداری این سریال را فاش می‌کند: قلعه‌ی Vajdahunyad در شهر بوداپست، کشور مجارستان. در کنار لهستان (جایی که این مجموعه در آن متولد شد)، مجارستان یکی از کشورهایی است که بخش زیادی از فیلم‌برداری در آن انجام می‌شود. متأسفانه کلیپ منتشرشده، به اندازه‌ی کافی واضح نیست و نمی‌تواند قلعه‌ی نام‌برده را به‌خوبی نشان دهد.

در نتیجه، اکانت توییتری که برای ساب‌ردیت r/netflixwitcher ایجاد شده است، تحقیقاتی انجام داده و توانست تصاویر این قلعه‌ی باشکوه را پیدا کند. این تصاویر که بسیار خیره‌کننده هستند، ما را با یکی از محل‌های فیلم‌برداری این سریال آشنا می‌کنند. در این توییت می‌توانید متن و تصاویر را مشاهده کنید:

دیروز کلیپی از محل فیلم‌برداری ما در قلعه‌ی Vajdahunyad منتشر شد. با این‌که جالب به نظر می‌رسید، اما بسیار کوتاه بود و نمی‌توانست عظمت و شکوه کامل این قلعه را نشان بدهد. این تصاویر را برای آشنایی اجمالی با جهان ویچر – The Witcher نگاه کنید.

فیلمبرداری سریال ویچر - The Witcher در قلعه زیبا Vajdahunyad در مجارستان

فیلمبرداری سریال ویچر - The Witcher در قلعه زیبا Vajdahunyad در مجارستان

با این‌که هنوز مطمئن نیستیم که چه مقدار از این قلعه قرار است در این سریال نمایش داده شود، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که تیم سازنده بتواند صحنه‌های شگفت‌انگیزی در این قلعه خلق کند.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این سریال مشخص نشده است، اما می‌دانیم که فصل اول سریال که شامل هشت قسمت خواهد بود، تا سال آینده منتشر نخواهد شد. اما جدا از تاریخ عرضه، می‌توان انتظار داشت که محصول نهایی بتواند رضایت بینندگان را جلب کند؛ زیرا شبکه‌ی نتفلیکس از سریال بسیار راضی است و احتمال تمدید زودهنگام فصل‌های آینده وجود دارد. علاوه بر این، بازیگر نقش تریس مریگولد و دیگر بازیگرهای این سریال معرفی شدند.

فیلمبرداری سریال ویچر - The Witcher در قلعه زیبا Vajdahunyad در مجارستان

گرچه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، ساخته‌ی استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، آخرین نسخه از این سری با حضور گرالت بود، اما هنوز هم در گوشه و کنار اخباری از این بازی می‌شنویم. بازی Gwent: The Witcher Card Game توانسته به اثر تحسین‌برانگیزی تبدیل شود و به‌روزرسانی‌های متعددی دریافت کند. این بازی کارتی متمرکز بر جهان ویچر – The Witcher به‌زودی برای گوشی‌های موبایل هم عرضه خواهد شد. منبع: زومجی/

نوشته تریلر سریال ویچر – The Witcher در قلعه زیبا Vajdahunyad در مجارستان اولین بار در سه گوش. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا