تمامی مطالب

اولین تریلر فیلم جوکر را ببینید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر، اولین تریلر فیلم «جوکر» (Joker) را منتشر کرده است. این تریلر، اولین نگاه‌مان به فیلمی است که می‌خواهد از نو قصه‌ی شخصیت جوکر را تعریف کند؛ شخصیتی که او را به عنوان معروف‌ترین ضد قهرمان کمیک‌های بتمن و دنیای دی‌سی می‌شناسیم.

تریلر فیلم جوکر، دیدگاهی که «تاد فیلیس»، کارگردان فیلم برای به تصویر کشیدن این شخصیت در ذهن داشته را به خوبی نشان‌مان می‌دهد. «خوآکین فینیکس» هم که نقش جوکر را در فیلم بازی می‌کند، ظاهرا می‌خواهد سبک و سیاق جدیدی را از این شخصیت جای بیاندازد.

فیلم جوکر در روز چهارم اکتبر سال جاری اکران خواهد شد.

جوکر در این فیلم یک دلقک و یک کمدین شکست خورده است. این کمدین، که «آرتور» نام گرفته، به تدریج و در طول فیلم قرار است به جوکر معروف تبدیل شود و این روند کم و بیش در تریلر جدید منتشر شده از فیلم پیداست.

فیلم جوکر قرار است روند جدیدی را در ساخت فیلم از روی کمیک‌های دی‌سی کلید بزند؛ روندی که برخلاف فیلم‌های مارول، که همگی در یک دنیای واحد اتفاق می‌افتند، از ساخت دنیاهای متفاوت و استفاده از بازیگرها و کارگردانان مختلف می‌گوید؛ طوری که شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر می‌خواهد به نویسندگان و کارگردانان اجازه دهد تا هر طور که می‌خواهند دیدگاه‌شان را از کمیک‌های دی‌سی، به نمایش در بیاورند.

گفته شده که فیلم جوکر، با الهام از فیلم‌های «راننده تاکسی» و «سلطان کمدی» ساخته شده است؛ فیلم‌هایی که هر دو ساخته‌ی «مارتین اسکورسیزی» هستند. نکته‌ی جالب این جاست که اسم این کارگردان معروف تاریخ سینما، به عنوان تهیه کننده در پروژه‌ی فیلم جوکر به چشم می‌خورد.

می‌توانید تریلر فیلم جوکر را در ادامه ببینید. این فیلم در روز چهارم اکتبر سال جاری (۱۲ مهر ماه) اکران خواهد شد.

دانلود

  • mp4

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: توییتر

The post اولین تریلر فیلم جوکر را ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا