تمامی مطالب

دیزنی جیمز گان را به عنوان کارگردان Guardians 3 برگرداند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مطمئنا از قضایای اخراج «جیمز گان» (James Gunn)، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم‌های «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) حسابی خبردار هستید؛ اتفاقاتی که کاملا دیزنی و مارول و جیمز گان را از هم جدا کردند و نهایتا هم به ورود این کارگردان به دنیای سینمایی دی‌سی منجر شدند. با این حال، دیزنی تصمیم گرفته است تا دوباره جیمز گان را به عنوان کارگردان قسمت سوم فیلم محافظان کهکشان به خدمت گیرد.

این خبر دیشب از سوی وب‌سایت ددلاین منتشر شد. این خبرگزاری اولین گزارش مبنی بر بازگشت جیمز گان به دیزنی و مارول را منتشر کرد و طولی نکشید تا این اطلاعات رسما از سوی سخنگوی این کارگردان تایید شود.

تیر ماه امسال بود که در پی کشف تعدادی توییت زننده در حساب کاربری رسمی جیمز گان، توییت‌هایی که مربوط به ده سال پیش بودند، دیزنی تصمیم گرفت تا این کارگردان را اخراج کند. جیمز گان در مصاحبه‌ها و توییت‌های خود انتقادات زیادی به دولت فعلی ایالات متحده وارد می‌کرد و در واقع این توییت‌ها در قالب یک کمپین که علیه او و توسط عده‌ای از موافقان دولت فعلی امریکا راه افتاده بود، کشف شدند. در توییت‌های ده سال پیش جیمز گان، او تعدادی شوخی حول موضوع‌هایی مثل تجاوز و کودک آزاری کرده بود.

مدیر عامل شرکت دیزنی، «آلن هورن»، در قالب یک بیانیه گفت که توییت‌های جیمز گان زننده و مخالف ارزش‌های دیزنی است و در همین راستا، همکاری‌شان را با گان قطع خواهند کرد.

از بازیگران فیلم محافظان کهکشان گرفته تا کارگردانان فیلم‌های دیزنی و مارول، همگی پس از این اتفاق به پشتیبانی از جیمز گان بلند شدند، ولی دیزنی از تصمیم خود کوتاه نیامد.

در همین حال، شرکت برادران وارنر با جیمز گان برای ساخت دنباله‌ی فیلم Suicide Squad وارد مذاکره شد؛ طوری که جیمز گان رسما به عنوان کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Suicide Squad 2 انتخاب شده است.

طبق گفته‌ی سخنگوی جیمز گان، بازگشت این کارگردان به دیزنی، لطمه‌ای به فیلم Suicide Squad 2 وارد نخواهد کرد و در واقع جیمز گان ابتدا این پروژه را تمام خواهد کرد.

توییت James Gunn

قرار است پس از اتمام پروژه‌ی Suicide Squad 2، که برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است، جیمز گان ساخت Guardians of the Galaxy Vol. 3 را شروع کند.

جیمز گان که از تیر ماه امسال حتی یک پست هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکرده و کاملا سکوت کرده بود، در قالب یک پیغام از تمام افراد برای پشتیبانی از او تشکر کرده و گفته که از تصمیم دیزنی خوشحال شده است.

به این زودی‌ها نباید انتظار ساخت و پخش فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را داشته باشیم.

منبع: Deadline

The post دیزنی جیمز گان را به عنوان کارگردان Guardians 3 برگرداند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا