تمامی مطالب

پخش مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» در نوروز ۹۸

تهیه کننده مسابقه استعدادیابی ستاره‌ساز از آغاز پخش این برنامه در نوروز ۹۸ خبر داد.

جواد فرحانی با اعلام این خبر افزود: بعد از فراخوان عمومی ما برای شناسایی استعدادها بیش از چند هزار نفر متقاضی شرکت در مسابقه شدند که با حضور چهره‌های شناخته شده فوتبال ایران مانند مجتبی جباری، خداداد عزیزی، فیروز کریمی و ادموند بزیک به عنوان کارشناسان ما در نقاط مختلف کشور کار استعدادیابی از متقاضیان انجام شده و مجموعاً ۱۶۸ نفر به مسابقه راه یافتند.

تهیه‌کننده ستاره ساز افزود: کار ضبط آیتم‌های استانی مسابقه انجام شده و ضبط استودیوی شماره ۲ به زودی آغاز خواهد شد. ضمن آنکه بعد از حدود ۱۵ قسمت وارد استودیوی اصلی برنامه خواهیم شد.

فرحانی درباره جزئیات برنامه بیان کرد: مسابقه ستاره ساز با توجه به گستره جغرافیایی که تمام کشور را شامل می‌شود سه مرحله دارد که در قسمت‌های ابتدایی برنامه توضیحات مبسوط این سه مرحله و جزئیات استعدادیابی و نحوه فعالیت کارشناسان برنامه به اطلاع بینندگان خواهد رسید.

فرحانی در پایان گفت: مسابقه بزرگ ستاره ساز از نوروز ۹۸ آغاز می‌شود و بعد از آن نیز به صورت هفتگی روی آنتن شبکه سه می‌رود.

گفتنی است سابقه استعدادیابی ستاره ساز به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی نیما بانک تازه‌ترین مسابقه شبکه سه تلویزیون است که با اجرای امیرعلی دانایی و محمدحسین میثاقی از نوروز ۹۸ روی خواهد رفت.

منبع :ایلنا

نوشته پخش مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» در نوروز ۹۸ اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا