تمامی مطالب

ستاره‌هایی که در دنیای واقعی غیرقابل تحمل‌اند

ستاره ها سعی می کنند که در مقابل دوربین، چهره ای فوق العاده از خود نشان دهند اما برخی از آنها هستند که در دنیای واقعی متفاوت از آنچه ما در دنیای مجازی می بینیم، هستند. آنها با همکاران، اطرافیان و حتی هوادارانشان هم بدرفتاری می کنند.

ریچل ری

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

ریچل ری شخصیت تلویزیونی، آشپز و نویسنده مشهور است که به خاطر دستورات غذایی ساده و سریع اش به شهرت رسید. اگر چه او در حال حاضر یکی از شخصیت های مهم تلویزیونی ست اما در دنیای واقعی خیلی به دل نمی نشیند. او یک بار برای عکاسی برای یکی از برندها به سر صحنه فیلمبرداری رفت. لباس او به قدری کوتاه بود که حتی نمی توانست خم شود. عکاسان از او خواهش کردند که لباسش را عوض کند تا عکس های او قابل استفاده برای تبلیغات باشد، اما او با فریاد جواب آنها را داد. د واقع او نمی خواست قبول کند که برای تبلیغات مادر و کودک باید لباس بلندتر و سنگین تری بپوشد. در نهایت عکاسان مجبور شدند که با همان لباس از او عکس بگیرند و با فتوشاپ مشکلاتش را برطرف کنند تا برای تبلیغات قابل استفاده باشد.

ماریا کری

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

شاید از نظر ما ماریا کری زنی مهربان و دلنشین باشد اما نزدیکان او نظر دیگری دارند. آنها که او را می شناسند می گویند که او در دنیای واقعی غیر قابل تحمل است. او معمولا زنان دیگر را، به خصوص در محیط کار، مسخره می کند. کار کردن با او بسیار سخت است از این رو که او انتظارات بسیار بالایی دارد که برآورده کردن شان از عهده هر کسی بر نمی آید. زمانی که او به رستوران می رود، در گوشه ای می نشیند و با هیچ کسی حرفی نمی زند. حتی زمانی که گارسن ها از او برای سفارش سوال می کنند، تنها با حرکت دست جواب آنها را می دهد. او دوست ندارد که هیچ کسی حتی از نزدیک میزش هم رد شود. او معمولا نوشیدنی اش را نیز با خود به بیرون از رستوران می برد، رفتاری که در آن فرهنگ ممنوع است.

جولیا رابرتس

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

جولیا رابرتس با آن لبخند همیشگی، جای خودش را در دل هوادارانش باز کرده است اما چیزی که ما از او در دنیای مجازی می بینیم با واقعیت زمین تا آسمان تفاوت دارد. او در زمان های فیلمبرداری، از همان لحظه اول تا وقتی که کارش را تمام کند و برود، برای هر چیزی بر سر همه فریاد می زند. او حتی سر افرادی که هیچ گناهی ندارند هم فریاد می زند. در واقع او در زمان هایی که در مقابل دوربین نیست، همیشه این گونه رفتار می کند، از این رو او برای هیچکس قابل احترام نیست. استیون اسپیلبرگ، کارگردان مشهور، اعتراف کرده که از او متنفر است زیرا تجربه بدی از کار با او دارد. به گفته او: «جولیا رابرتس از دوران بیست سالگی، رفتار بدی از خود نشان می داد، به نظر من او هنوز هم بزرگ نشده است.»

لیو تایلر

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

لیو تایلر بازیگر و مدل آمریکایی است. او دختر خواننده اصلی اروسمیث، استیون تایلر و ببه بیول، مدل و خواننده است. شاید از این روست که بیش از حد به خود مغرور است و با اطرافیانش در دنیای واقعی به بدترین شکل ممکن رفتار می کند. او یک بار برای بازدید از یک نمایشگاه در افتتاحیه شرکت کرد. تمام بازدیدکنندگان باید ۴ تا ۵ ساعت منتظر شروع افتتاجیه می ماندند، با این حال لیو به جلوی در رفت و گفت که باید در را برای او باز کنند. نگهبان به لیو گفت که این امکان ندارد. لیو نیز عصبانی شد و شروع به داد و فریاد کرد. او گفت: «اصلا می دانید که من چه کسی هستم؟» با این اوصاف آنها نتوانستند برای او کاری کنند. نیم ساعت بعد اورلاندو بلوم به سمت نگهبانان رفت و آنها نیز همان جواب را به او دادند. اما او برخلاف لیو پذیرفت و وقتش را با امضا کردن برای هوادارانش به سر رساند.

جرد لتو

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

جرد لتو بازیگر، کارگردان، خواننده، ترانه سرا و نوازنده گروه راک «Thirty Seconds to Mar» است. اگر چه او در هنر مهارت های زیادی دارد اما گویی از مهارت روابط اجتماعی ذره ای بو نبرده است. او در زندگی واقعی فردی متکبر، از خودراضی و بی ادب است.» او ترجیح می دهد که در مکان های عمومی با کسی صحبت نکند. در واقع تنهایی به جایی نمی رود و همیشه فردی را در کنارش دارد تا به جای او صحبت کند. به عنوان مثال او یک بار به همراه خانمی به فروشگاهی رفت. زمانی که فروشنده از او سوال کرد که نقدی پرداخت می کند یا با کارت، آن دختر به جای او جواب داد. یا زمانی که برای خرید به او گفتند که به سبد نیاز دارد یا نه، او تنها نگاه کرد و هیچ جوابی نداد.

کاترین زیتا جونز

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

کاترین زیتا جونز جزو ستاره های دیگری ست که در زندگی واقعی هیج محبوبیتی ندارد. زمانی که او به رستوران می رود، تمام گارسون ها تماما باید در خدمت او باشند. جالب اینجاست که او در نهایت با همه ثروت اش، به هیچکدام از آنها انعام نمی دهد. رفتارهای زشت او تنها به رستوران ختم نمی شود. او حتی در باشگاه های ورزشی هم همینگونه است. زمانی که او وارد باشگاه می شود، به هیچکس اجازه ورود نمی دهد. در واقع دیگران باید صبر کنند تا ورزش او تمام شود، سپس به باقی تمرینات شان بپردازند.

استیو جابز

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

فقط خواننده و بازیگران نیستند که در دنیای واقعی بدرفتاری می کنند، فرد مشهوری چون استیو جابز که در صنعت رایانه حرف اول را می زند نیز بسیار بداخلاق و بی ادب است. فردی از تجربه اش با استیو جابز می گوید: «پدر من ۳۰ سال برای استیو جابز کرد. او مردی بسیار مهربان بود که هیچوقت پشت سر دیگران حرف نمی زد. او بسیار مثبت اندیش بود، حتی در مورد کارفرمایش استیو جابز. اما نمی دانیم استیو جابز با او چه کرد که او یک بار اعتراف کرد: «کار کردن با این فرد طاقت فرساست. او ایده های مردم را می دزدد و با تغییراتی آنها را به نام خودش ثبت می کند. او حتی یک بار ایده من را گرفت و به من گفت که به درد ما نمی خورد اما چندی بعد آن را به نام خود ثبت کرد.»

استیون سیگال

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

استیون سیگال تهیه‌ کننده فیلم، گیتاریست و بازیگر حرفه‌ ای آمریکایی ست. طبق گزارشات کار کردن با این ستاره بسیار سخت است. او نه تنها با هواداران، بلکه با همکارانش هم بد رفتاری می کند. به عنوان مثال او یک بار دیر به سر فیلمبرداری رسید، اینطور به نظر می رسید که در شرایط روحی خوبی هم نبود. او در یک صحنه باید شی ای را به بالای سر فردی پرت می کرد اما از شدت عصبانی آن را توی صورت آن شخص کوبید به طوری که اکثر دندان هایش شکست و مجبور به چندین عمل جراحی شد. اوج بی ادبی استیون آنجا مشخص شد که او حتی بدون یک معذرت خواهی، صحنه را ترک کرد.

منبع :برترین‌ها

نوشته ستاره‌هایی که در دنیای واقعی غیرقابل تحمل‌اند اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا