تمامی مطالب

معرفی فروشگاه Pspro | بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی بازی های ویدیویی

فروشگاه Pspro (ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها)، یک فروشگاه تخصصی در زمینه کنسول‌های بازی، لوازم جانبی، بازی‌های ویدیویی و … است. دو سال از آغاز فعالیت این فروشگاه می‌گذرد و در این مدت، Pspro توانسته به بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین فروشگاه تخصصی بازی‌های ویدیویی تبدیل شود. در ادامه به‌معرفی برخی ویژگی‌های این فروشگاه می‌پردازیم:

تنوع کالاها

اگر به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کنید، شاهد تنوع بسیار بالای کالاها خواهید بود. به‌طور مثال در صفحه مربوط به خرید PS4، تمام سری‌ها و باندل‌های عرضه شده برای پلی‌استیشن ۴ را خواهید دید که مسلما با توجه به گذشت زمان، برخی از آن‌ها دیگر در بازار یافت نمی‌شوند. اما نکته مهم اینجاست که تمامی کنسول‌های PS4‌ در این صفحه وجود دارند و با مراجعه به صفحه هر محصول، با اطلاعات بسیار زیادی از کنسول و محتویات جعبه آشنا خواهید شد. علاوه بر PS4 که پرفروش‌ترین کنسول کشور محسوب می‌شود، انواع ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و بسیاری از کالاهای دیگر مرتبط با بازی‌های ویدیویی را در Pspro خواهید یافت. آرشیو لوازم جانبی و بازی‌های کنسولی این فروشگاه نیز کامل است.

پرداخت آسان و تحویل سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن

یکی از بزرگ‌ترین امتیازهای فروشگاه Pspro، خرید آسان و تحویل سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. اگر در تهران سکونت داشته باشید و تا قبل از ساعات پایانی روز سفارش خود را ثبت کنید، در کمتر از سه ساعت سفارش خود را تحویل خواهید گرفت. حتی می‌توانید پس از ثبت سفارش، خودتان به فروشگاه حضوری Pspro مراجعه کنید و سفارش خود را تحویل بگیرید. اگر ساکن شهرستان هستید هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش خود را یا با پست پیشتاز و یا با تیپاکس، دریافت خواهید کرد.

گارانتی

تمامی کنسول‌های فروشگاه Pspro، به‌صورت پیش‌فرض دارای ۱۰ روز ضمانت تعویض رایگان هستند. دو گارانتی خدمات و تعویض یک ساله نیز به‌صورت اختیاری برای مشتریان تعریف شده، تا در صورت نیاز به‌همراه کنسول تهیه کنند و با خیال راحت از محصول خود استفاده کنند.

پاسخ‌دهی به تمامی سوالات مشتریان

کارشناسان تیم فروش Pspro، در تمامی روزهای هفته به سوالات شما پاسخ خواهند داد. اگر سوالی در مورد سفارش خود، محصولات فروشگاه و … دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی با Pspro درمیان بگذارید و در سریع‌ترین زمان، به پاسخ خود برسید.

محتوای جذاب در کنار انواع آموزش

یکی از نکات بسیار مهم در مورد Pspro، محتوای بسیار کامل آن است. انواع آموزش در مورد محصولات موجود در فروشگاه را می‌توانید در بلاگ ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها مطالعه کنید. این مطالب باعث می‌شود پس از خرید از فروشگاه، تمامی نیازهای آموزشی شما برطرف شود و با خیالی آسوده از محصولات استفاده کنید. همچنین مطالب بسیاری در بلاگ وجود دارد که شما را با انواع بازی‌ها آشنا می‌کند. همچنین بخشی به‌نام Pspro TV در این فروشگاه وجود دارد، که می‌توانید ویدیوهای اختصاصی تولید شده توسط Pspro را در آن تماشا کنید.

اگر قصد خرید هرگونه محصول مرتبط با بازی‌های ویدیویی را دارید، حتما به فروشگاه Pspro سر بزنید. همچنین می‌توانید به‌صورت حضوری به فروشگاه Pspro واقع در بازار چارسو تهران نیز مراجعه کنید (آدرس: تهران – تقاطع خیابان جمهوری و حافظ – بازار چارسو – طبقه منفی یک – واحد A0-7)

نوشته معرفی فروشگاه Pspro | بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی بازی های ویدیویی اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا