تمامی مطالب

عمو پورنگ: قرار نیست جای «کلاه قرمزی» را بگیریم

داریوش فرضیایی که در میان مردم به عمو پورنگ معروف است، می‌گوید که هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جای «کلاه قرمزی» را بگیرد و برنامه «بالش‌ها» قرار است جایگزین «محله گل و بلبل» شود .

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در واکنش به پخش نشدن «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۸، در اینستاگرام اینطور نوشت: «سلام دوستان متاسفانه چند روزی است که اخباری مبنی بر جایگزین شدن مجموعه «بالش‌ها» در ایام نوروز بجای «کلاه قرمزی» در فضای مجازی توسط بعضی رسانه‌ها تیتر شده که بنده همین جا اعلام میکنم: اولا که «بالش‌ها» قرار است به جای «محله گل و بلبل» در ایام نوروز پخش شود که البته ظاهرا مدیران تلویزیون این سریال را از شبکه خانگی خریداری نموده‌اند.

دوم اینکه استفاده از واژه جایگزین کاملا اشتباه است زیرا هیچکس جای کسی را نمیتواند بگیرد و همه ما با «کلاه قرمزی» و اجرای زیبای استاد ایرج طهماسب خاطره‌های شیرینی دارم که هرگز فراموش نخواهد شد.

سوم اینکه همه باید بدانیم هنرمندان از یک خانواده هستند که برای مردم تلاش میکنند لذا هیچگاه نباید با انتشار چنین اخباری سعی در تقابل یا رویارویی آنان داشته باشیم زیرا هر یک از هنرمندان با توجه به نوع کارشان در نزد مخاطبین جایگاه خاص خویش را دارند.

بنده به‌عنوان یک همکار برای تیم سازنده مجموعه کلاه قرمزی و بخصوص آقای طهماسب بسیار احترام قائلم و معتقدم باید قدر پیشکسوتان در این عرصه را بدانیم و انشاالله که دوباره شاهد پخش این مجموعه جذاب و شیرین در تلویزیون باشیم.»

داریوش فرضیایی,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون منبع :خبرآنلاین

نوشته عمو پورنگ: قرار نیست جای «کلاه قرمزی» را بگیریم اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا