تمامی مطالب

برادران روسو: واکنش‌های اولیه به فیلم Avengers: Endgame فوق‌العاده بود

برادران روسو اطلاعات جدیدی از نمایش آزمایشی فیلم Avengers: Endgame برای گروهی از مخاطبان منتشر کرده‌اند و از بازخوردها نسبت به مدت زمان فیلم راضی بوده‌اند.

پس از انتشار اولین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) در ماه آذر امسال، در بامداد روز دوشنبه اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم در رویداد مسابقه سوپر بول، منتشر شد؛ این ویدیو حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) بوده است. در حال حاضر مدت زمان دنباله فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) حدود ۳ ساعت است که سازندگان فیلم تلاش می‌کنند تا این مدت زمان را حفظ کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از مدت زمان فعلی و واکنش‌های اولین نمایش‌های آزمایشی این فیلم مورد انتظار منتشر شده است.

در یک جلسه پرسش و پاسخ با کولایدر، جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، توضیح دادند که اگر والت دیزنی و مارول با مدت زمانی طولانی یک فیلم مثل فیلم Titanic (تایتانیک) مشکلی نداشته باشند، مدت زمان فیلم Avengers: Endgame سه ساعت باقی خواهد ماند. آن‌ها اضافه کردند که دیزنی و مارول در حال حاضر بهترین داستان را در اختیار دارند. این فیلم قرار است به داستان و اتفاقات ۲۲۲ فیلم دنیای سینمایی مارول که تا به امروز تولید و منتشر شده‌اند، خاتمه دهد. آن‌ها اعتقاد دارند که علاوه بر پایان بندی این فیلم‌ها، زمان بیشتر به آن‌ها این امکان را خواهد داد تا صحنه‌های احساسی قوی‌تری را ارائه دهند. این دو برادر گفتند:

در حال حاضر ما فکر می‌کنیم که فیلم خوب از آب درآمده است و واکنش مخاطبانی که نمایش آزمایشی فیلم را تماشا کرده بودند، فوق العاده بوده است و در مورد فیلم احساس بسیار خوبی داریم. کار ما تمام نشده و هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم. این فیلم قرار است به اتفاقات ۲۲ فیلم اول پایان دهد و بدین ترتیب ما باید داستان‌های زیادی را در فیلم قرار دهیم. احساسات بخش ذاتی ما است و زمانی که تصمیم دارید تا یک داستان واقعا پیچیده را روایت کنید، می‌خواهید احساسات قوی و زیادی نیز بین شخصیت‌ها وجود داشته باشد و این فقط نیازمند مدت زمان مناسب است و احساس می‌کنیم که مدت زمان سه ساعت ارزش آن را خواهد داشت.

فیلم Avengers Endgame,,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

برادران روسو در ادامه اضافه کردند که تاکنون ۴ بار فیلم Avengers: Endgame را برای مخاطبان به صورت آزمایش نمایش داده است که در سه نمایش آزمایشی اول از این ۴ نمایش، هیچ شخصی حتی به دستشویی نیز نرفته و صندلی خود را تا پایان فیلم ترک نکرده که واکنش‌ مخاطبان بسیار مثبت توصیف شده است. فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

نوشته برادران روسو: واکنش‌های اولیه به فیلم Avengers: Endgame فوق‌العاده بود اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا