تمامی مطالب

ددپول ۲ پول‌سازترین قهرمان دنیای مردان ایکس شد

«ددپول ۲» در آخرین روزهای اکران جهانی خود با گذر از مرز ۷۸۴ میلیون دلار به پرفروش‌ترین فیلم از مجموعه «مردان ایکس X-Men» فاکس قرن بیستم تبدیل شد. این موفقیت بعد از آن حاصل شد که این فیلم با انجام اصلاحاتی سطح رده بندی خود را از R به رتبه خانواده‌پسند PG-۱۳ کاهش داد تا در چین اجازه نمایش یابد.

قهرمان قبلی سری فیلم‌های مردان ایکس، نسخه اول «ددپول»(۲۰۱۶) بود که با ۷۸۳ میلیون دلار فروش جهانی، به پرفروش‌ترین فیلم با رده R – یا همان مخصوص بزرگسالان – در تاریخ سینما بدل شد.

«ددپول ۲» به تهیه‌کنندگی و نقش‌آفرینی رایان رینولدز، یازدهمین فیلم از سری مردان ایکس در قالب ابرقهرمانان دنیای مارول است و اکران آن از ماه می ۲۰۱۸ (خرداد ماه) آغاز شده است. اوایل دسامبر سال گذشته میلادی بود که رینولدز و فاکس قرن بیستم با انجام جرح و تعدیل‌هایی نسخه‌ای خانواده‌پسند از فیلم را منتشر کردند تا درجه آن به PG-۱۳ کاهش یابد؛ حرکتی که گرچه غیرمعمول حساب می‌شود اما به خوبی جواب داد و با افزودن ۴۵ میلیون دلار دیگر از گیشه‌های آمریکای شمالی و ۴۰ میلیون دلار از بازار چین آن هم تنها در عرض ۱۰ روز، فروش جهانی این فیلم را به رتبه نخست رساند.

نسخه قبلی «ددپول ۲» در چین اجازه اکران نیافته بود. ماه پیش رایان رینولدز به چین سفر کرد تا خود شخصا آغاز اکران فیلم در این کشور را که از ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) آغاز شده است، تبلیغ کند.

منبع:صبا

نوشته ددپول ۲ پول‌سازترین قهرمان دنیای مردان ایکس شد اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا