تمامی مطالب

برندگان جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا (SAG) مشخص شدند

فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» جایزه اصلی جوایز انجمن بازیگران آمریکا را در سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص داد تا شانس خود را در جوایز اسکار پیش رو افزایش دهد.

به نقل از هالیوود ریپورتر ، برندگان جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا (SAG) در حالی اعلام شد که فیلم «پلنگ سیاه» توانست جایزه اصلی بهترین تیم بازیگری را از آن خود کند و در بخش تلویزیونی نیز «این ما هستیم» و «خانم میزل شگفت‌انگیز» به ترتیب جایزه بهترین تیم بازیگری سریال‌های درام و کمدی را دریافت کردند.

در شاخه بهترین بازیگران مرد و زن نقش اصلی «رامی مالک» برای فیلم «راپسودی بوهمی» و «گلن کلوز» برای فیلم «همسر» در حالی برگزیده شدند که پیش از این جوایز گلدن گلوب بازیگری امسال را نیز کسب کرده بودند.

«امیلی بلانت» برای بازی در فیلم «یک جای آرام» و «ماهرشالا علی» برای فیلم «کتاب سبز» هم جوایز شاخه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و مرد را به خود اختصاص دادند.

در شاخه مربوط به آثار تلویزیونی نیز «ریشل بروسنام» همچون جوایز گلدن گلوب، جایزه بهترین بازیگر زن سریال کمدی را از آن خود کرد و «تونی شلهوب» نیز برنده جایزه مرد سریال کمدی برای سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» شد.

«ساندرا اوه» برای سریال «کشتن ایو» و «جیسون بتمن» برای نقش‌آفرینی در سریال: اوزارک» نیز به ترتیب بهترین بازیگر زن و مرد سریال‌های درام از سوی جوایز انجمن بازیگران آمریکا نام گرفتند.

«فرار به دانمورا» هم جایزه بهترین تیم بازیگری فیلم‌های تلویزیونی یا مینی‌سریال‌ها را دریافت کرد.

فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» که با چهار نامزدی پیشتاز نامزدهای جوایز انجمن بازیگران آمریکا بود ناکام بزرگ این رویداد سینمایی نام گرفت و شب اعطای جوایز را دست خالی ترک کرد.

«بردلی کوپر» و «لیدی گاگا» (که هر دو نامزد شاخه بازیگری اسکار ۲۰۱۹ هستند) از شانس‌های اصلی کسب جایزه انجمن بازیگران محسوب می‌شدند.

دو فیلم «کلنزمن سیاه» به کارگردانی «اسپایک لی» و «محبوب» ساخته «یورگس لانتیموس» نیز هر کدام در سه شاخه از جوایز انجمن بازیگران ۲۰۱۹ نامزد کسب جایزه بودند اما موفق به کسب جایزه‌ای نشدند.

در بخش آثار تلویزیونی نیز سریال‌های «قصه ندیمه»، «بری» و «روش کامینسکی» علی‌رغم نامزدی در چند بخش، هیچ جایزه‌ای دریافت نکردند.

منبع :ایسنا

نوشته برندگان جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا (SAG) مشخص شدند اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا