تمامی مطالب

حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون درگذشت

حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بامداد روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون که چندی پیش با مساعد شدن شرایط جسمی از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مرخص شده و روند درمان بیماری را با استراحت در منزل سپری می‌کرد، صبح روز گذشته (دوشنبه ۲۵ دی ماه) به دلیل وخامت بیماری دوباره در بیمارستان بستری شد و بامداد روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه علیرغم تلاش پزشکان دار فانی را وداع گفت.

حسین محب اهری درگذشت

محب اهری ۲۹ مهر ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. وی لیسانس ادبیات فارسی را از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال ۱۳۵۸ دریافت کرده‌است. یک دوره آموزش بازیگری در کارگاه نمایش، زیر نظر آربی اوانسیان در سال ۱۳۵۴ دید.

محب اهری بازی در سینما را از سال ۱۳۶۵ با ایفای نقش کوچکی در فیلم رابطه به کارگردانی پوران درخشنده آغاز کرد. او همچنین از سال ۱۳۵۰ به عکاسی تجربی و ایفای نقش در تئاتر اشتغال داشت.

حسین محب اهری درگذشت

محله برو بیا، محله بهداشت، شاگرد اولی‌ها، شاخه طوبی، صد سال به این سالها، پایتخت، دردسازهای عظیم، بیمار استاندارد و معمای شاه از جمله فعالیت های وی در عرصه تلویزیون بودند. وی در سینما نیز کارنامه پر رنگی داشت و آخرین بار در فیلم سینمایی “خداحافظ دختر شیرازی” به ایفای نقش پرداخت که فیلمبرداری آن ماه گذشته به پایان رسید.

صبح فردا پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه به سمت خانه ابدی تشییع خواهد شد. در حال حاضر دوستان و همکاران در خانه تئاتر جلسه‌ای برگزار کرده و در حال بررسی گزینه‌ها هستند و حتما امروز جزئیات این مراسم و مکان برگزاری آیین تشییع اعلام خواهد شد.

منبع :میزان

نوشته حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون درگذشت اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا