تمامی مطالب

بحث‌های توهین‌آمیزی پیرامون فیلم «آکوامن» درگرفته است

جیمز وان کارگردان فیلم «آکوامن» بامداد دوشنبه ۳۱ دسامبر (۱۰دی) در توییتی از هواداران خود و فیلم «آکوامن» درخواست کرد تا افرادی را که از فیلم ناخشنودند مورد تمسخر قرار ندهند.

وان که این روزها فیلمش در سراسر جهان گیشه‌ها را به قبضه درآورده و به خوبی در حال فروش است در توییتر خود نوشته است: «متوجه شده‌ام بعضی از مردم برای دوست نداشتن آکوامن، توسط بعضی از هواداران فیلم مورد اذیت و آزار و تمسخر قرار گرفته‌اند. لطفا این کار را انجام ندهید، این حمایتی نیست که آن را بخواهم. محترم باشید. و همچنین برعکس، شما می‌توانید فیلم را دوست نداشته باشید، ولی احتیاجی نیست به شخصیت من حمله کنید و هشتگ‌های تنفرآمیز برایم بزنید. صلح.»

«آکوامن» این روزها ستاره بزرگ سینماست و تاکنون نزدیک به ۷۵۰ میلیون دلار فروش جهانی داشته است. فیلم بر اساس یکی از کاراکترهای دی‌سی کمیک و درباره شخصیت ابرقهرمانی به نام آکوامن وارث امپراتوری زیر آب است که باید مردمانش را برابر خباثت برادر ناتنی‌اش رهبری کند.

این سومین حضور آکوامن بر پرده های سینما بعد از «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» و «لیگ عدالت» و اولین فیلم مستقل درباره این شخصیت است. جیسون موموآ بازیگر نقش اصلی و امبر هرد، ویلم دفو، پاتریک ویلسون و نیکول کیدمن دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بحث و مجادله‌های داغ میان طرفداران و ناخشنودان از فیلم، سوژه داغ این روزهای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

منبع:مهر

نوشته بحث‌های توهین‌آمیزی پیرامون فیلم «آکوامن» درگرفته است اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا