تمامی مطالب

دو تصویر جدید از ریبوت فیلم Hellboy

به‌تازگی دو تصویر جدید از ریبوت فیلم Hellboy منتشر و دیوید هاربر در مورد این نسخه از شخصیت توضیحاتی را به اشتراک گذاشته است.

اواخر ماه گذشته بود که اولین تریلر ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی) منتشر شد که این تریلر با واکنش‌های بسیار متفاوتی مواجه شده و طرفداران را به دو گروه کسانی که دوست داشتند و کسانی که دوست نداشتند، تقسیم کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. در تصویر اول که توسط مجله امپایر منتشر شده، شاهد حضور شخصیت پسر جهنمی با بازی دیوید هاربرو پروفسور بروم با بازی ایان مکشین، هستیم. در تصویر دوم که توسط IGN منتشر شده، یک تصویر از فیلم با حضور هل بوی با تصویری از نسخه کامیک این مجموعه مقایسه شده است و شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

هاربر در مصاحبه با مجله امپایر، در مورد خشونت فیلم Hellboy که در تریلر آن نیز شاهد آن بودیم و در مورد شخصیت خود در فیلم توضیح داد. او گفت:

کشتن هر چیزی در فیلم حتی اگر از هیولاها یا غول‌ها باشد، دارای مفهوم است. شما سر دیگران را در دستان خود خرد می‌کنید و با خون آن‌ها حمام می‌کنید و شما احساسات پیچیده‌ای را احساس خواهید کرد که انگار بخشی از قلب خود را برداشته‌اید و در حال تماشای چیز دیگری هستید. ما در این فیلم قرار است نشان دهیم که واقعیت هل بوی این است که او یک ماشین کشتار و یک سلاح است.

دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، میلا یوویچ در نقش ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیم در نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن، توماس هیدن چرچ در نقش لابستر جانسون، پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hellboy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Hellboy به کارگردانی نیل مارشال، برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

نوشته دو تصویر جدید از ریبوت فیلم Hellboy اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا