تمامی مطالب

جوردن پیل با فیلم ترسناک «ما» به سینماها باز می‌‎گردد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

جوردن پیل کارگردان فیلم سینمایی «برو بیرون» (Get Out) سال ۲۰۱۹ فیلم ترسناک جدید خود را تحت عنوان «ما» (Us) اکران خواهد کرد.

«ما» دومین فیلمی است که پیل در کارنامه کاری‌اش کارگردانی می‌کند. برو بیرون، اولین فیلم این کارگردان که مورد تمجید عموم منتقدان قرار گرفت، در مراسم اسکار ۲۰۱۸ موفق شد در چهار رشته از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه اسکار شده و نهایتا جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را به خود اختصاص دهد. برو بیرون در کنار موفقیت میان منتقدان و جشنواره‌ها، در حوزه فروش نیز با فروش بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در مجموع از نظر تجاری نیز فیلم موفقی در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است اولین تریلر فیلم سینمایی «ما» نیز روز گذشته منتشر شده است. با نگاهی به این تریلر به نظر می‌رسد موجودات ترسناکی که آرامش این خانواده را بر هم ریخته‌اند در واقع همزادهای خود اعضای خانواده هستند.

جوردن پیل برای سال ۲۰۱۹ نیز یک فیلم ترسناک جدید آماده اکران کرده است. به گفته پیل در این فیلم سینمایی یک جهان و یک هیولای جدید ترسناک خلق شده است. پیل به این موضوع نیز اشاره کرده که هیولاها و داستان‌های ترسناک بهترین راه جامعه برای درک عمیق‌تر حقایق و مواجهه با ترس‌ها است.

«ما» داستان زوج سیاه‌پوستی را روایت می‌کند که با فرزندان‌شان به خانه ساحلی خود رفته‌اند اما حضور سرزده و ناخوانده افرادی ناشناس آرامش آن‌ها را در هم می‌ریزد. لوپیتا نیونگو (شناخته شده بخاطر بازی در فیلم‌هایی چون پلنگ سیاه، ۱۲ سال بردگی و جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) در کنار وینستون دوک (با سابقه حضور در آثاری چون پلنگ سیاه و انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) از جمله بازیگران اصلی جدیدترین فیلم ترسناک جوردن پیل خواهند بود.

گفتنی است اولین تریلر فیلم سینمایی «ما» نیز روز گذشته منتشر شده است. با نگاهی به این تریلر به نظر می‌رسد موجودات ترسناکی که آرامش این خانواده را بر هم ریخته‌اند در واقع همزادهای خود اعضای خانواده هستند. پیل به این نکته نیز اشاره کرده که گرچه برایش مهم بوده یک خانواده سیاه پوست در مرکز این قصه باشند اما این بار محوریت اثر سینمایی او، موضوع نژاد نیست.

طبق آنچه اعلام شده «ما» قرار است ۲۴ اسفند امسال در سینماها اکران شود.

The post جوردن پیل با فیلم ترسناک «ما» به سینماها باز می‌‎گردد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا