تمامی مطالب

کوین اسپیسی با یک ویدیوی جنجال‌برانگیز سکوت طولانی مدت خود را شکست

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

کوین اسپیسی دیروز ویدیویی از خود منتشر کرد که به سرعت به ترند اول شبکه‌های اجتماعی در جهان تبدیل شد. در این ویدیو اسپیسی در نقش فرانک آندروود (شخصیت اصلی سریال خانه پوشالی) با هواداران خود صحبت می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد بدون وجود مدارک محکمه‌پسند درباره اتهاماتی که به او زده شده قضاوت نکنند.

با انتشار این ویدیو سر و صدای زیادی میان منتقدان و هوادارن کوین اسپیسی به راه افتاد. ویدیوی او که تحت عنوان «Let Me Be Frank» منتشر شده نزدیک به ۳ میلیون بازدید داشته و در حالی که ۵۴ هزار رای مثبت داشته ۲۶ هزار رای منفی نیز به همراه داشته است.

اسپیسی در این ویدیو که با ارجاعات مختلفی به مجموعه تلویزیونی خانه پوشالی (House of Cards) همراه است با هوادارانش سخن گفته. اگر مجموعه تلویزیونی خانه پوشالی را دیده باشید احتمالا می‌دانید که یکی از عادات فرانک آندروود نگاه مستقیم به دوربین و سخن گفتن با مخاطبان مجموعه بود. ویدیوی جدید اسپیسی به نوعی یادآور همان شیوه از سخن گفتن با مخاطب است.

اسپیسی که این روزها علاوه بر اتهامات قبلی با شکایت جدیدی مواجه شده و باید بابت اتهام تعرض به یک پسرنوجوان تا چند روز دیگر در دادگاه شرکت کند در این ویدیو با اشاره به مجموعه خانه پوشالی می‌گوید: «اگر من بابت کارهایی که واقعا انجام دادم حاضر به پرداخت هزینه نشدم، قطعا بابت کارهایی که انجام ندادم هزینه‌ای نخواهم پرداخت». اشاره کوین اسپیسی به کارهایی که انجام داده اما بابت‌شان تاوان و هزینه‌ای نداده است به سریال خانه پوشالی باز می‌گردد؛ در این مجموعه اسپیسی نقش یک سیاست‌مدار شرور را بازی می‌کرد که به هر شکل ممکن از محاکمه‌شدن فرار می‌کرد و بابت اقدامات خلاف قانونی که انجام داده بود محاکمه نشد.

با انتشار این ویدیو سر و صدای زیادی میان منتقدان و هواداران کوین اسپیسی به راه افتاد. ویدیوی او که تحت عنوان «Let Me Be Frank» منتشر شده نزدیک به ۳ میلیون بازدید داشته و در حالی که ۵۴ هزار رای مثبت داشته ۲۶ هزار رای منفی نیز به همراه داشته است.

انتشار این ویدیو اولین حضور عمومی اسپیسی پس از اتهاماتی است که ماه نوامبر سال میلادی گذشته به او وارد شد. مطرح شدن اتهامات قبلی باعث شد اسپیسی از مجموعه خانه پوشالی اخراج شود و تصاویر حضورش در فیلم سینمایی «تمام پول‌های جهان» (All the Money in the World) ساخته ریدلی اسکات نیز از فیلم خارج شود.

The post کوین اسپیسی با یک ویدیوی جنجال‌برانگیز سکوت طولانی مدت خود را شکست appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا