تمامی مطالب

مهم‌ترین‌ اکران‌های سینما در سال ۲۰۱۹

در زیر نگاهی خواهد داشت به مهم‌ترین آثار سینمایی که در سال ۲۰۱۹ میلادی میهمان پرده نقره‌ای سینماها خواهند بود و شبکه‌های ورایتی و IMDB و گاردین درباره‌ی آن نوشته‌اند.

«مرد ایرلندی»

«مرد ایرلندی» پروژه سینمایی که «مارتین اسکورسیزی» سال‌هاست قصد ساخت آن را دارد، نهمین همکاری «اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» است که «آل پاچینو» و «جو پشی» دیگر بازیگران سرشناس آن خواهند بود.

«استیو زایلیان» که پیش از این نگارش فیلم‌نامه ساخته‌هایی چون «دارو دسته نیویورکی‌ها»، «فهرست شیندلر» و «مانی‌بال» را بر عهده داشته است، مسئولیت نوشتن فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز بر عهده دارد و داستان فیلم نیز درباره یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» است که با اقتباس از کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» ساخته می‌شود و به پشت پرده قتل مرموز «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگران آمریکا می‌پردازد. انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۱۹ توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شود.

«شیشه»

تاریخ اکران: ۱۸ ژانویه

داستاتن این فیلم به کارگردانی «نایت شیامالان» و با بازی«جیمز مک‌آووی»، «ساموئل ال.جکسون»، «بروس ویلیس» و «سارا پولسن» ساخته شده و اتفاقات آن در یک آسایشگاه روانی روی می‌دهد که آن افرادی نگهداری می‌شوند که معتقدند دارای توانایی‌های فرا انسانی (سوپرمن) هستند.

«پولسن» در این فیلم در نقش روانشناسی بازی می‌کند که در تلاش است شخصیت‌های اصلی داستان را متقاعد کند که انسان‌های عادی هستند و …

فیلم لگو ۲: قسمت دوم

تاریخ اکران: ۸ فوریه

پنج سال پس از موفقیت قسمت اول این انیمیشن در گیشه، قهرمانان این انیمیشن دوباره بازگشته‌اند. مهاجمان از فضا تهدید می‌کنند که همه چیز دنیای لوگو را منهدم می‌کنند و قهرمانان قصه مجبور می‌شوند به یک کهکشان عجیب و غریب سفر کنند که در آنجا همه چیز موزیکال است. در این انیمیشن چهره‌هایی چون «کریس پرت»، «الیزابت بنکس»، «ویل آرنت» و «نیک آفرمن» صدایشگی کرده‌اند. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۴ با بودجه ۶۰ میلیون دلاری ساخته شد و در نهایت به فروشی نزدیک با ۴۷۰ میلیون دلار دست یافت.

چگونه اژدهایتان را تربیت کنید: دنیای پنهان

تاریخ اکران: ۲۲ فوریه

این انیمیشن فانتزی به کارگردانی «دین دبلوا» سومین قسمت از این مجموعه انیمشن پس از ساخت قسمت اول و دوم در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ میلادی است. «کیت بلانشت»، «جرالد باتلر»، «جونا هیل» و «کریستین ویگ» از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند. در این قسمت هیکاپ به رویای خود برای ایجاد یک آرمانشهر برای بی‌دندان و تمام اژدهایان جهان دست یافته است اما خطر دیگری خانه و روستای هیکاپ و حاکمیت او به‌عنوان رئیس را به چالش می‌کشد.

«کاپیتان مارول»

تاریخ اکران: ۸ مارس

به نظر می‌رسد کمپانی مارول در نهایت اولین فیلم ابرقهرمانی خود با حضور نقش اصلی زن در سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد و «بری لارسن» بازیگر برنده اسکار ایفاگر نقش اصلی خواهد بود.

این فیلم بیست و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که «آنا بودن» و «رایان فلک» کارگردانی آن را بر عهده دارند. «ساموئل ال. جکسون»، «جود لا» و «جما چان» دیگر بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

اکران «ما»

تاریخ اکران: ۱۵ مارس

طرفدارن فیلم «برو بیرون» بی‌صرانه درانتظار اکران دومین ساخته از مجموع تریلرهای اجتماعی ساخته «جردن پیل» هستند. داستان فیلم «ما» درباره خانواده‌ای است که برای تعطیلات به خانه ساحلی خود می‌روند و در آنها با چند بازدیدکننده غیرمنتظره و ترسناک رو به رو می‌شوند.

«انتقام‌جویان: آخر بازی»

این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی برادران «روسو» محصول استودیو کمپانی دیزنی ساخته شده و دنباله‌ای بر «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (۲۰۱۸) و همچنین «انتقام‌جویان مارول» (۲۰۱۲) و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (۲۰۱۵)است. «انتقام‌جویان: آخر بازی» بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است و بازیگران زیادی که اکثر آن‌ها در فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول حاضر بوده‌اند شامل «رابرت داونی جونیور»، «کریس همسورث»، «مارک رافلو»، «کریس اوانز»، «اسکارلت یوهانسن» و «بندیکت کامبربچ» ایفای نقش کرده‌اند.

نوشته مهم‌ترین‌ اکران‌های سینما در سال ۲۰۱۹ اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا