تمامی مطالب

پیش‌بینی‌های اولیه باکس‌آفیس؛ آخرهفته‌ ۷۰ میلیون دلاری آکوامن

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

فیلم سینمایی «آکوامن» (Aquaman) ساخته استودیوی برادران وارنر احتمالا افتتاحیه‌ درخشانی را با فروشی بیش از ۷۰ میلیون دلار پشت سر خواهد گذاشت.

آکوامن در پیش‌نمایش‌های خود در ایالات متحده آمریکا فروشی در حدود ۱۳.۷ میلیون دلار را تجربه کرده و براساس تخمین‌هایی که تا این لحظه در اختیار داریم فروش این فیلم تا روز جمعه به حدود ۳۰ میلیون دلار رسیده است و احتمالا در پایان افتتاحیه شاهد رقمی بالاتر از ۷۰ میلیون دلار برای این فیلم خواهیم بود.

آکوامن پیش از آغاز اکران گسترده در ایالات متحده در سایر نقاط جهان هم اکران شده و تا به حال از اکران جهانی چیزی حدود ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است. عمده درآمد جهانی فیلم تا این لحظه مربوط به اکران آن در کشور چین بوده است.

البته باید اشاره کرد که این فیلم سینمایی پیش از آغاز اکران گسترده در ایالات متحده در سایر نقاط جهان هم اکران شده و تا به حال از اکران جهانی چیزی حدود ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است. عمده درآمد جهانی فیلم تا این لحظه مربوط به اکران آن در کشور چین بوده است.

نکته دیگری که باید مد نظر داشت به اکران‌های پیش از آغاز سال میلادی مربوط می‌شود. همانطور که می‌دانید به آغاز سال میلادی جدید نزدیک شده‌ایم و چند روز دیگر وارد سال ۲۰۱۹ خواهیم شد. در واقع اکران فیلم در آخرهفته‌ای که پیش از آغاز سال جدید میلادی واقع شده لزوما زمان اکران خوبی برای فیلم‌ها به نظر نمی‌رسد. گرچه مجموعه جنگ ستارگان نشان داده می‌توان در این موقعیت زمانی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اما بعضی از تحلیل‌گران باکس‌‎آفیس معتقدند با توجه به تمرکز مردم روی حواشی مربوط به سال نوی میلادی روند فروش فیلم‌ها در این موقعیت زمانی تا حدی کند است.

فیلم سینمایی بازگشت مری پاپینز دیگر فیلمی است که این آخر هفته اکران شده و همانطور که حدس می‌زدیم تخمین‌‎ها و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد در جایگاهی پایین‌تر از آکوامن قرار خواهد گرفت. براین اساس بازگشت مری پاپینز که از روز چهارشنبه در آمریکای شمالی اکران شده و احتمالا یک افتتاحیه پنج روزه خواهد داشت فروشی بین ۲۸ تا ۳۲ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد. کارشناسان باکس‌آفیس معتقدند فیلم‌های موزیکالی چون بازگشت مری پاپینز نمی‌توانند افتتاحیه‌های چندان بزرگی داشته باشند اما در باکس‌آفیس ماندگاری بالایی دارند و می‌توانند تا مدتی طولانی فروشی نسبتا قابل توجه را تجربه کنند.

The post پیش‌بینی‌های اولیه باکس‌آفیس؛ آخرهفته‌ ۷۰ میلیون دلاری آکوامن appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا