تمامی مطالب

شهرزاد ۴ به احتمال فراوان سال آینده تولید می‌شود

پرویز فلاحی پور بازیگر تلویزیون و تئاتر، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در سریال “مرگ خاموش” به کارگردانی “احمد معظمی” را به پایان رسانده و هم اکنون خود را برای اجرای تئاتر گاوخونی در شهر مشهد مقدس آماده می‌کنم. در این نمایش با کامران تفتی همبازی خواهم بود و امیدوارم خاطره خوبی برای مردم عزیز مشهد به یادگار بگذارم.

وی در همین راستا ادامه داد: چندین پیشنهاد بازی در آثار تلویزیونی و سریال را هم دارم که همگی در مرحله پیش تولید هستند و تولید و تصویربرداری آنها پس از تعطیلات نوروز سال آینده آغاز خواهد شد.

بازیگر سریال “کهنه سرباز” درخصوص وسواس زیاد خود برای انتخاب نقش و ریسک فراموش شدن در عرصه بازیگری تاکید کرد: واقعیت امر خودم را در خطر این ریسک نمی‌بینم زیرا بعد از شهرزاد در سریال خوبی همچون مرگ خاموش بازی کردم و علاوه بر آن تئاتر گاوخونی را جزو کارنامه حرفه‌ای خودم می‌دانم. در هر صورت مابین هر اثر کمی استراحت نیاز است و من هم عجله‌ای برای کار کردن ندارم.

وی درباره احتمال ساخت شهرزاد چهار اضافه کرد: من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که شهرزاد چهار توسط حسن فتحی ساخته شود اما با توجه به اخبار اخیر می‌دانم که وی طی ماه‌های آتی یا ابتدای سال آینده به احتمال فراوان پیش تولید شهرزاد را آغاز کند. اگر خود فتحی به ساخت شهرزاد چهار علاقه نشان داده پس می‌توان گفت این داستان در برنامه وی است.

بازیگر سریال “شب دهم” درباره زمان حضور خود در عرصه سینما تاکید کرد: چندی پیش یک پیشنهاد جدی مشترک بین کشور ایران و افغانستان داشتم اما حقیقت امر نقش اینقدر منفی بود که ترسیدم آن را بازی کنم و به همین دلیل ترجیح دادم آن را رد کرده و منتظر پیشنهاد بهتری در عرصه سینما باشم.

وی درباره حضور برخی نابازیگران در عرصه سینما افزود: حضور برخی نابازیگران و به نوعی افرادی که صرفاً به خاطر فعالیت در فضای مجازی وارد سینما شده اند به این حرفه صدمات فراوانی را خواهد زد.

فلاحی پور وضعیت کنونی سینما را ناگوار خواند و خاطرنشان کرد: سینما نباید تا این حد بهل بشو باشد که هرکسی بتواند به راحتی وارد بازیگری شود بلکه باید برای ورود به بازیگری تعریف درستی ارائه شود. تعریفی که بتوان از آن طریق و بر اساس کیفیت بازیگر را انتخاب کرد و نه حواشی وی در فضای مجازی.

منبع:میزان

نوشته شهرزاد ۴ به احتمال فراوان سال آینده تولید می‌شود اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا