تمامی مطالب

بلک لیست ۲۰۱۸ منتشر شد؛ محبوب‌ترین فیلم‌نامه‌های امسال که هنوز ساخته نشده‌اند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بلک لیست (The Black List) یک پیمایش سالانه است که از سال ۲۰۰۵ آغاز شده و از طریق آن نظرات مدیران شرکت‌های تولید فیلم و استودیوها درباره محبوب‌ترین فیلم‌نامه‌های سال که هنوز ساخته نشده‌اند جمع‌آوری می‌شود.

نهایتا از طریق یک نظرسنجی تعدادی فیلم‌نامه انتخاب می‌شوند که می‌توان ادعا کرد به نوعی محبوب‌ترین فیلم‌نامه‌های هنوز ساخته نشده صنعت سینمای آمریکا در آن سال بخصوص به حساب می‌آیند.

در میان حدود ۱۰۰۰ فیلم‌نامه‌ای که در لیست‌های سالانه بلک لیست از سال ۲۰۰۵ تا کنون وجود داشته عناوین موفقی چون آرگو، سخنرانی پادشاه، میلیونر زاغه‌نشین، اسپات‌لایت و بازگشته به چشم می‌خورند.

امسال نیز بلک لیست ۲۰۱۸ بر اساس نظر ۳۰۰ مدیر استودیو و شرکت فیلم‌سازی منتشر شده است. در این رای‌گیری هر فرد می‌تواند به ۱۰ فیلم‌نامه محبوب خود رای بدهد و نهایتا فیلم‌نامه‌هایی که حداقل ۷ رای کسب کرده‌اند در این لیست حضور دارند. در لیست امسال فیلم‌نامه فیلم Frat Boy Genius درباره شبکه اجتماعی اسنپ‌چت با ۳۶ رای بیشترین رای را کسب کرده و می‌شود ادعا کرد این فیلم یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های هالیوود است که هنوز ساخته نشده.

در ادامه می‌توانید ۱۰ فیلم‌نامه برتر بلک لیست ۲۰۱۸ را بیشتر بررسی کنید:

۱- Frat Boy Genius نوشته Elissa Karasik

۳۶ رای

یکی از کارمندان ناراضی اسنپ‌چت داستان ایوان اشپیگل هم‌کلاسی سابق خود در دانشگاه استنفورد و مدیر فعلی اسنپ‌چت را بیان می‌کند

۲- King Richard نوشته Zach Baylin

۳۵ رای

داستان واقعی ریچارد ویلیامز، مردی سخت و انعطاف‌ناپذیر که پدر ستاره‌های مشهور ورزش تنیس، ونوس و سرینا ویلیامز است.

۳- Get Home Safe نوشته Christy Hall

۳۴ رای

یک زن جوان باید در شب هالووین به تنهایی به سمت خانه خود حرکت کند و در حالی که گوشی موبایلش باتری ندارد با تعدادی آزارگر روبرو می‌شود

۴- Drudge نوشته Cody Brotter

۳۰ رای

چگونه مت دراج یک خبرنگار نشریات آنلاین تنها از طریق یک کامپیوتر در خانه کوچکش در هالیوود رسوایی جنسی بیل کلینتون را افشا می‌کند

۵- Harry’s All Night Hamburgers نوشته Steve Desmond, Michael Anthony Sherman

۳۰ رای

یک دانش‌آموز دبیرستانی متوجه می‌شود یک غذاخوری بین‌راهی در واقع پاتوق مخفی مسافرانی است که از جهان‌ موازی می‌آیند. دریافتن این موضوع یک ماجراجویی دگرگون‌کننده را برای او در پی دارد.

۶- Promising Young Woman نوشته Emerald Fennell

۳۰ رای

زنی هنوز از ماجرای خودکشی دوستش زجر می‌کشد، دوستی که بابت سواستفاده‌هایی که از او شده بود خودکشی کرد و حال، زن میان انتقام‌جویی و پی‌گرفتن زندگی شخصی‌اش مردد است.

۷- Cobweb نوشته Chris Thomas Devlin

۲۹ رای

همواره به پیتر گفته شده بود صدایی که شب‌ها می‎‌شنود فقط درون ذهن خودش است اما وقتی پیتر مشکوک می‌شود که احتمالا والدینش به او دروغ می‌گویند، برای آزادی دختری که فکر می‌کند درون دیوارهای خانه اسیر شده است نقشه می‌کشد.

۸- The Worst Guy of All Time (And the Girl Who Came to Kill Him) نوشته Michael Waldron

۲۶ رای

برت یک کاراکتر مشهور در دنیای مجازی است، یک آدم چندش‌آور و کسی که قرار است در آینده رییس جمهور ایالات متحده آمریکا شود. دیکسی یک مبارز سرسخت و آزادی‌خواه است که از آینده (سال ۲۰۷۶) به گذشته بازگردانده می‌شود تا برت را قبل از رسیدن به ریاست جمهوری و ویران‌کردن جهان بکشد. این دو از هم منتنفرند اما به شکل اتفاقی عاشق یکدیگر می‌شوند.

۹- Analytica نوشته Scott Conroy

۲۱ رای

فیلمی درباره شرکت کمبریج آنالیتیکا (یک شرکت فعال در حوزه داده‌کاوی و تحیل داده) که دخالتش در فرایند انتخابات ایالات متحده و سو استفاده از اطلاعات کاربران فیسبوک توسط این شرکت جنجال‌ساز شد.

۱۰- The Broodmare نوشته Michael Voyer

۲۰ رای

یکی از اعضای سازمان الکلی‌های گمنام (معتادان به الکل که برای قطع مصرف تلاش می‌کنند) سعی می‌کند برخی اشتباهات خود را در یک رابطه عاطفی قدیمی جبران کند اما متوجه می‌شود زنی که با او در رابطه عاطفی بوده در حال حاضر درگیر مسائلی شوم و شیطانی است.

The post بلک لیست ۲۰۱۸ منتشر شد؛ محبوب‌ترین فیلم‌نامه‌های امسال که هنوز ساخته نشده‌اند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا