تمامی مطالب

حاشیه فراستی از قبل طراحی شده بود!

برنامه «من و شما» که درهفته گذشته حواشی زیادی به دلیل برخورد مجری با مسعود فراستی بر روی آنتن زنده به وجود آورد و با توبیخ مجری و تهیه کننده و متوقف کردن برنامه از سوی مدیر شبکه شما مواجه شد، درآینده‌ای نزدیک با ساختار و گروهی جدید روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

یک منبع آگاه در سازمان صداوسیما به صبا گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته که از سوی معاون اموراستان‌ها برای ریشه‌یابی دقیق این اتفاق در دستور کار قرار گرفته بود، مشخص شد که تهیه‌کننده برنامه «هادی قندی» مقصر اول این اتفاق است و حتی با هدفی از قبل طراحی شده برنامه را به این سمت پیش برده است؛ به همین دلیل، تهیه‌کننده برنامه هم از کار برکنار شد و با وجود اینکه قرار بود تهیه‌کنندگی برنامه «خوشا شیراز» شبکه استانی فارس را نیز برعهده بگیرد، از این مسئولیت نیز کنار گذاشته شد. همچنین آرش ظلی‌پور مجری برنامه نیز تا اطلاع ثانوی اجرای هیچ برنامه تلویزیونی را برعهده نخواهد داشت.

البته با پیگیری‌های کمیته بررسی مشخص شده است که سهم ظلی‌پور در این اتفاق کمتر از تهیه‌کننده برنامه است و احتمال دارد پس از مدتی با تعهد کتبی به آنتن بازگردد.

برنامه «من و شما» هم با تهیه‌کننده و مجری جدید و همچنین ساختاری متفاوت که متمرکز بر بررسی نکات جذاب خرده‌فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف در کشور است، در آینده‌ای نزدیک روی آنتن خواهد رفت.

دکترعلی عسکری در نشست اخیر خود با دانشجویان تأکید کرده بود که این برنامه با وجود تذکرهای نظارتی از مسیر اصلی خود که ترویج فرهنگ‌ها و آداب و رسوم و وقایع استانی است، دور شد و به همین علت مدتی آن را متوقف کردیم تا ساختار آن اصلاح شود.

منبع:صبا

نوشته حاشیه فراستی از قبل طراحی شده بود! اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا