تمامی مطالب

مجموعه تلویزیونی «دردویل» به پایان راه رسید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

خبرگزاری ددلاین مطلع شده که شرکت نت‌فلیکس قرار است ساخت مجموعه تلویزیونی دردویل (Daredevil) را متوقف کند. به این ترتیب این سومین مجموعه تلویزیونی دنیای سینمایی مارول است که توسط نت‌فلیکس لغو می‌شود.

اگر طرفدار مجموعه تلویزیونی دردویل هستید با شنیدن‌ این‌ خبر کاملا ناامید نشوید. ظاهرا احتمال می‌رود این مجموعه در زمانی دیگر و از طریق یک سرویس دیگر پخش شود. در حال حاضر در میان گمانه‌زنی‌ها از سرویس دیزنی پلاس به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی پخش این مجموعه نام برده شده است.

پیش از این خبردار شده بودیم مجموعه‌های Iron Fist و Luke Cage هم توسط این شرکت لغو شده‌اند و در حال حاضر تنها دو مجموعه تلویزیونی Jessica Jones و Punisher تنها باقی‌مانده‌های جهان سینمایی مارول در مجموعه‌های تلویزیونی نت‌فلیکس هستند.
با این وجود اگر طرفدار مجموعه تلویزیونی دردویل هستید با شنیدن‌ این‌ خبر کاملا ناامید نشوید. ظاهرا احتمال می‌رود این مجموعه در زمانی دیگر و از طریق یک سرویس دیگر پخش شود. در حال حاضر در میان گمانه‌زنی‌ها از سرویس دیزنی پلاس به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی پخش این مجموعه نام برده شده است.
با انتشار خبر لغو مجموعه دردویل فصل سوم این مجموعه که اخیرا منتشر شده فعلا فصل آخر آن در نظر گرفته می‌شود. شبکه نت‌فلیکس در بیانیه خود اعلام کرده مجموعه دردویل فصل چهارمی نخواهد داشت و با تمجید از فصل آخر این مجموعه گفته با وجود اینکه اعلام این خبر برای هواداران دردناک است اما تصمیم شبکه نت‌فلیکس این است که مجموعه را به این شکل به پایان ببرد.
ظاهرا سه فصل نخست این مجموعه در نت‌فلیکس در دسترس باقی خواهد بود و همچنین اعلام شده که احتمال می‌رود شخصیت دردویل در سایر پروژ‌ه‌های مارول حضور پیدا کند. اما همانطور که اشاره شد خبر لغو این مجموعه آنقدرها هم نباید برای هواداران ناامیدکننده باشد. مارول در حال حاضر زیرمجموعه دیزنی است. شرکت دیزنی قصد دارد به‌زودی یک سرویس استریم به نام دیزنی پلاس راه‌اندازی کند و گفته می‌شود که احتمالا بسیاری از پروژه‌های جهان مارول هم از همین شبکه پخش خواهند شد.
دردویل ابتدا سال ۲۰۱۵ از شبکه نت‌فلیکس پخش شد و تبدیل به اولین مجموعه جهان مارول در این شبکه شد. مجموعه‌ای که به باور برخی منتقدین سیاه‌تر، خشن‌تر و جسورانه‌تر از سایر پروژه‌های مارول بود و روایتگر داستان یک وکیل نابینا بود که شب‌ها با جنایتکاران مبارزه می‌کند.
برخی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با نزدیک‌شدن به زمان آغاز به فعالیت دیزنی پلاس احتمال می‌رود سایر مجموعه‌های تلویزیونی مارول نیز که در حال حاضر از نت‌فلیکس پخش می‌شوند توسط این شبکه لغو شده و در سرویس استریم جدید دیزنی به کار خود ادامه دهند.

The post مجموعه تلویزیونی «دردویل» به پایان راه رسید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا