تمامی مطالب

نگاهی به وبسایت blaxsub/ منبعی رایگان برای دانلود زیرنویس

علاقه مندان به سینمای غرب خوب میدانند که پیدا کردن یک منبع مناسب برای دانلود فیلم و سریال بزرگترین دغدغه آنها نیست چرا که تا وقتی زیرنویسی برای آنها پیدا نشود ، قابل دیدن نیستند. شاید برای بسیاری از دوستداران حرفه ای سینما پیدا نشدن زیرنویس و سردرگمی خاطره ای مشترک باشد که اوقات آنها را تلخ کرده است تا جایی که بعضی از آنها قبل از دانلود فیلم به دنبال دانلود زیرنویس میروند تا مطمئن شوند که قرار نیست فیلمی را دانلود کنند که زیرنویس فارسی آن هنوز منتشر نشده و این موضوع نشان میدهد که اهمیت سایت های زیرنویس در سالهای اخیر تا چه اندازه زیاد شده، بخصوص با رونق گرفتن سریال های خارجی که بخاطر قسمت های زیاد و خط داستانی طولانی و پیچیده بدون زیرنویس قابل دیدن نیستند. همین اهمیت ویژه باعث شده تا درکنار سایت های دانلود فیلم، به همان اندازه شاهد سایت های زیرنویس هم باشیم. در سال های اخیر بخاطر استقبال زیاد از فیلم ها و بخصوص سریال های سینما و تلوزیون غرب سرعت و میزان انتشار زیرنویس فارسی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده و منابع مختلف سعی میکنند تا هرچه سریع تر نسبت به رقیب های خود زیرنویس منتشر کنند اما آیا تمام این سایتها کمیت و کیفیت لازم را دارند؟
جواب مشخص است، خیر، تنها تعداد اندکی از این منابع هم آرشیو بزرگی را در اختیار شما قرار میدهند و هم کیفیت آرائه خدمات بالایی دارند، یکی از این منابع وبسایت بلکس ساب است. ولی حتما این سوال برای شما پیش می آید که چرا بلکس ساب؟

وبسایت بلکس ساب ریشه و زیرساخت قدرتمندی دارد

کمتر سینما بازی وجود دارد که در سال های اخیر با سایت رایگان blaxup آشنا نشده باشد چه از طریق گوگل و چه اسامی که زبان به زبان بین علاقه مندان به سینما میچرخد. وبسایت بلکس آپ نیاز به تعریف و یا تبلیغ ندارد. چرا که کیفیت خدمات، نظر کاربران و خلاقیت های عملی شده در سال های اخیر خودش بهترین تبلیغ برای این سایت است. حال همان تیم قدرتمند وبسایتی جدید برای دانلود زیرنویس فارسی خلق کرده اند، که تمام ویژگی هایی که از پروژه اول آنها به یاد داریم در این پروژه جدید نیز پیاده شده، همان کیفیت، همان استانداردها و همان طراحی کاربرپسند. حالا علاقه مندان به سینما میتوانند بعد از دانلود فیلم و سریال های مورد علاقه خود از blaxup زیرنویس آن را نیز به راحتی از blaxsub دانلود کنند و از تماشای آن لذت ببرند.

وبسایت بلکس ساب رایگان است

از همان ابتدای کار یکی از سیاست های اصلی این تیم ارائه خدمات با کیفیت و رایگان بوده، تا فضایی ایجاد شود که همه علاقه مندان و کاربران با هر توانایی مالی قادر باشند تا به دنبال کردن علایق خود بپردازند. وبسایت blaxsub با تبعیت از سیاست همیشگی این تیم خدماتش را به صورت کاملا رایگان ارائه میدهد، جالب اینجاست که این موضوع هیچ وقت باعث نشده تا تیم طراحی محدودیتی در افزایش امکانات در نظر بگیرد و همچنان سعی شده وبسایتی را برابر با استانداردهای روز جهان خلق کند.

رابط کاربری حرفه ای و کاربرپسند در بلکس ساب

یکی از مواردی که در وبسایت بلکس ساب به آن توجه شده، طراحی کاربرپسند و جذاب است، بلکس ساب تنها یک منبع برای دانلود زیرنویس نیست بلکه محیطی است که از گشتن در آن لذت میبرید و حس خوبی را به شما منتقل میکند، نکته ای که در بسیاری از وبسایت های مشابه رعایت نشده و گاهی اوقات محیط آنها به اندازه ای شلوغ و سردرگم کننده است که دوست دارید هرچه زودتر کار خود را انجام داده و از آن خارج شوید اما در blaxsub به زیبایی و سادگی توجه شده تا کاربر گیج نشود و از آن لذت ببرد.

#پست_تبلیغاتی

نوشته نگاهی به وبسایت blaxsub/ منبعی رایگان برای دانلود زیرنویس اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا