تمامی مطالب

جدیدترین فیلم اصغر فرهادی بهمن‌ماه امسال در آمریکا اکران می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

فیلم سینمایی «همه می‌دانند» (Everybody Knows) آخرین ساخته اصغر فرهادی، قرار است هشتم فوریه سال ۲۰۱۹ (نوزدهم بهمن سال ۱۳۹۷) در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران شود. حال چندماهی مانده به اکران فیلم، تریلر این اثر سینمایی (تریلر مخصوص ایالات متحده) و یک پوستر جدید از آن منتشر شده است.

در اشارات بسیاری از منتقدان این فیلم سینمایی بسیاری از ویژگی‌های یک تریلر روانشناختی برجسته را دارد اما نهایتا به دلیل برخی نواقص موفق نشده به یک اثر درجه یک تبدیل شود.

همه می‌دانند با بازی پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارین همراه است و روایتگر ماجرای «لورا» (با بازی پنه‌لوپه کروز) است که همراه با خانواده‌اش از آرژانتین برای شرکت در مراسم عروسی خواهرش به خانه پدری‌اش در اسپانیا باز می‌گردد. در حالی که همه چیز خوب و آرام پیش می‌رود و دیدار مجدد بستگان و نزدیکان پس از سال‌ها فضای پرنشاطی را فراهم کرده، دزدیده شدن یکی از فرزندان لورا و تنش‌های ناشی از آن مجموعه‌ای از اسراری که سال‌ها دفن شده بودند را برملا می‌کند.

پیتر کویافسکی رییس شرکت Focus Features که توزیع‌کننده فیلم است در اظهارنظری درباره اصغر فرهادی گفته او فیلم‌سازی است در سطح جهانی که آثارش از سطح زبان فراتر می‌روند.
کویافسکی گفته ترکیب استعداد فرهادی با بازی‌های پراحساس کروز، باردم و دارین می‌تواند مخاطب را تسخیر کند.

فیلم سینمایی همه می‌دانند اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم کن اکران شد. اکران گسترده‌تر فیلم در ماه سپتامبر در اسپانیا اتفاق افتاد و قرار است چندماه دیگر در ایالات متحده آمریکا هم اکران شود.

همه می‌دانند در وبسایت متاکریتیک نمره متای ۶۸ را به دست آورده است. نمره‌ای که حاصل ۱۱ نقد مثبت، چهار نقد میانه و ۱ نقد منفی است. در اشارات بسیاری از منتقدان این فیلم سینمایی بسیاری از ویژگی‌های یک تریلر روانشناختی برجسته را دارد اما نهایتا به دلیل برخی نواقص موفق نشده به یک اثر درجه یک تبدیل شود.ا

احتمالا همین موضوع تا حد زیادی توضیح می‌دهد چرا جدیدترین فیلم فرهادی امسال بر خلاف دو فیلم قبلی‌اش در میان شرکت‌کنندگان اسکار بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان حضور ندارد.

The post جدیدترین فیلم اصغر فرهادی بهمن‌ماه امسال در آمریکا اکران می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا