تمامی مطالب

اتمام فیلبرداری بازیگران اصلی آواتار

«جیمز کامرون» می‌گوید دنباله‌های فیلم «آواتار» (Avatar) با پایان یافتن فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به نقش‌های اصلی، گام بلندی رو به جلو برداشته است.

کارگردان کانادایی دو عنوان از پرفروش‌ترین‌های تاریخ (آواتار و تایتانیک) با ارسال یک پیام ویدیویی، از بازیگران قسمت دوم و سوم «آواتار» که از سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور ۱۳۹۶) مشغول فیلمبرداری بوده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

کامرون در پیام خود اعلام کرد: «امروز از محل فیلمبرداری دنباله‌های فیلم «آواتار» برمی‌گردم… و شما پشت سر من می‌توانید صحنه‌ی مخصوص پرفورمنس-کپچر را ببینید. امروز برخی از صحنه‌های مربوط به بدلکاری را تصویربرداری کردیم اما کار بازیگران اصلی ما به پایان رسیده است: سم [ورثینگتون]، زوئی [سالدانا]، سیگوری [ویور]، استیون لنگ، و کیت وینزلت.»

کارگردان برنده‌ی اسکار اضافه می‌کند: «کارشان تمام شده اما اجراهای بی‌نظیری داشتند و نمی‌دانید که من چقدر به تلاشی که آن‌ها برای بازی در این فیلم‌ها انجام دادند افتخار می‌کنم.»

«آواتار ۲» برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده، و به دنبال آن «آواتار ۳» در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ به اکران در می‌آید. تولید دنباله‌های بعد از قسمت سوم نیز بستگی به عملکرد فیلم در گیشه خواهد داشت.

منبع :۳۰نما

نوشته اتمام فیلبرداری بازیگران اصلی آواتار اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا