تمامی مطالب

حضور مجدد رایان رینولدز و ساموئل ال. جکسون در دنباله فيلم «محافظ قاتل»

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

«رایان رینولدز» و «ساموئل ال. جکسون» بعد از حضور در فيلم «محافظ قاتل» (The Hitman’s Bodyguard) آخرين ساخته پاتریک هیوز در سال ۲۰۱۷، دوباره برای ساخت قسمت دوم اين اکشن پرطرفدار کنار هم قرار می‌گيرند.

دنباله اين فیلم «محافظ همسر قاتل» (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) نام‌گذاری شده است. اين بار همسر داريس، سونيا ( با بازی سلما هايک) قرار است به ایتالیا سفر کند و قصه درباره این سفر و محافظت از سونیا است.

بعد از موفقيتی که اين کمدی اکشن در سال گذشته به دست آورد استوديوی «لاینزگیت» تصميم گرفت دنباله محافظ قاتل را همراه با دو بازيگر قبلی آن بسازد. رينولدز يکي از دو بازيگر اصلی است که نقش «مايکل برايس» را بازی می‌کند، فردی که کار دشوار محافظت از «داريس کينکيد» (با بازی جکسون​) را در طول شهادتش در دیوان بین‌المللی کیفری قبول می‌کند.

دنباله اين فیلم «محافظ همسر قاتل» (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) نام‌گذاری شده است. اين بار همسر داريس، سونيا ( با بازی سلما هايک) قرار است به ایتالیا سفر کند و قصه درباره این سفر و محافظت از سونیا است.

پاتريک هيوز، کارگردان قسمت اول، ساخت دنباله محافظ قاتل را هم به عهده گرفته و سعی دارد برای نگارش فيلم‌نامه اثر جديدش از برندن مورفی و فيليپ مورفی استفاده کند. قرار است توليد این اثر سینمایی از فصل بهار سال میلادی آينده شروع شود.

حضور در اين فيلم زماني به رينولدز پيشنهاد شد که دوره پرمشغله‌ای را مي‌گذراند. گزارش شده که او برای بازپخش نسخه سانسورشده «ددپول۲» درگير بازی در صحنه‌هایی کاملا جديد از اين فيلم است و هم‌زمان با «مايکل بی» روی فيلم اکشن « Six Underground»، ساخته نت فليکس همکاري می‌کند.

در عين حال، جکسون هم قرار است با بازی دوباره در «دنيای سينمایی مارول» (Marvel Cinematic Universe) به‌عنوان رييس سازمان شيلد (S.H.I.E.L.D.) ظاهر شود. او را در نقش «نيک فری» در فيلم «کاپيتان مارول» و همين‌طور سال آينده در فيلم «انتقام جويان ۴» خواهيم ديد.

The post حضور مجدد رایان رینولدز و ساموئل ال. جکسون در دنباله فيلم «محافظ قاتل» appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا