تمامی مطالب

جان سینا نقش کاپیتان آمریکا را بازی خواهد کرد؟

در حال حاضر نامشخص است که چگونه روند تولید استودیو فیلم سازی مارول (Marvel Studios) پس از اکران فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) تغییر می‌کند. این فیلم نشان دهنده پایان یک دوره از سری آثار ابرقهرمانی به شمار می‌آید. بااینکه مدت قرارداد خیلی از ستارگان پایان رسیده است، امکان دارد در این فیلم تعدادی از ابرقهرمان کشته شوند یا با پایان فیلم، بازنشستگی خود را اعلام کنند. اما چیزی که می‌دانیم این است که پس از انتقام جویان ۴، فیلم مستقل Black Widow (بیوه سیاه)، قسمت دوم فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) و قسمت سوم فیلم Guardians Of Galaxy (نگهبان کهکشان ها) جزو کارهای در حال ساخت شرکت مارول به حساب می‌آیند و فرض بر این است که تعدادی از قهرمانان بازمی‌گردند. اما شخصیت‌های Iron Man (مرد آهنین)، Captain America (کاپیتان آمریکا) و Thor (ثور) چه می‌شوند؟

بسیاری از طرفداران گمان می‌کنند که «استیو راجرز» در انتقام جویان ۴ (Avengers 4) در نهایت می‌میرد یا از کار خود بازنشسته می‌شود و یک قهرمان جدید زره کاپیتان آمریکا را بر تن می‌کند و اکنون، بازیگر و ستاره مسابقات کشتی کج، جان سینا تصویری از زره محافظ کاپیتان آمریکا را در صفحه رسمی اینستاگرامش به مدت یک هفته به اشتراک گذاشته است که ذهن خیلی از افراد را با این تصویر، درگیر کرده است.

اگر جان سینا (John Cena) جایگزین کریس ایوانز برای نقش کاپیتان آمریکا شود، این می‌تواند خبر بدی برای فالکون (آنتونی مک کی) و سرباز زمستان (سباستین استن) باشد، چون آن‌ها در بعضی از کمیک‌ها به عنوان کاپیتان امریکای جدید معرفی‌شده‌اند.

چیزی که می‌تواند مطرح شود این است که آیا جان سینا نقشی را در قسمت دوم فیلم Black Panther ایفا می‌کند یا خیر. همان طور که در سکانس پس از تیتراژ فیلم Black Panther دیدیم، شخصیت «باکی بارنز» (Bucky Barnes) به همراه «شوری» (Shuri) به بازسازی دوباره شهر واکاندا پرداختند قبل از اینکه باکی در فیلم Avengers: Infinity War به تیم مبارزه ملحق شود. در آن لحظه کاملاً واضح است که نقش وی به طور نزدیکی با داستان Black Panther ارتباط دارد و ممکن است پیدا کردن کاپیتان آمریکای بعدی، جزو بخشی از داستان قسمت دوم فیلم Black Panther قرار گیرد. اگر این‌طور باشد، پس جان سینا (John Cena) با توجه به تصویری که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است، امکان دارد نقشی در این داستان ایفا کند.

منبع:plaz​a.‎​ir

نوشته جان سینا نقش کاپیتان آمریکا را بازی خواهد کرد؟ اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا