تمامی مطالب

معرفی فیلم سینمایی دارکوب + دانلود فیلم

فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند.

خلاصه فیلم: هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت می‌بری اما اون درها رو بسته و تنهایی رو جای تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی تنها شدی. عزیزانت رو می‌بینی و دوستشون داری ولی همه تو رو انکار می‌کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایی باتلاقه…

بازیگران: مهناز افشار, امین حیایی, سارا بهرامی, جمشید هاشم پور, هادی حجازی فر, طوفان مهردادیان, نگار عابدی, شادی کرم‌رودی, ثریا حلی, آتیه جاوید, علیرضا کی منش, ندا عقیقی

عوامل فیلم: کارگردان: بهروز شعیبی/ نویسنده: حسین تراب نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی/ مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده/ صدابردار: کامران کیان ارثی/ طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف/ طراح گریم: فاطمه کمالی و زهرا کمالی/ بازیگردان: علی صلاحی/ دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان/ مدیر برنامه‌ریزی: امیر سلیمانی/ مدیر تدارکات: امیر اسکندری/ جانشین تهیه: فیاض هوشیار پارسیان/ دستیار تهیه: محسن خواجه افضلی/ منشی صحنه: غزل رشیدی/ دستیار فیلمبردار: محمد عزت‌خواه/ جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک/ عکاس: مریم تخت کشیان/ مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی/ مدیر تولید: کامران حجازی/ تهیه‌کننده: سیدمحمود رضوی/ محصول: موسسه سینمایی سیمای مهر

فیلم دارکوب

حواشی فیلم دارکوب:

سیدجمال ساداتیان از اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر درباره فیلم «دارکوب» گفت: ” یک موضوع اجتماعی با پس زمینه‌های اعتیاد را به تصویر کشیده که مادری به خاطر عشق رسیدن به فرزندش، اعتیادش را ترک می‌کند و عشق مادر فرزندی خیلی خوب تصویر شده است. ”

دارکوب چهارمین فیلم بهروز شعیبی بعد از فیلم‌های «سیانور»، «دهلیز»، «باغ آلوچه» در مقام کارگردان است.

دارکوب سومین فیلم سینمایی بهروز شعیبی است که مانند دو فیلم قبلی او، سیدمحمود رضوی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

مهناز افشار و امین حیایی پیش از این در فیلم‌های «کما»، «چه کسی امیر را کشت»، «آکواریوم» و «پوپک و مش ماشاالله» تجربه همکاری با یکدیگر را داشتند.

آرش آقابیک ( طراح جلوه های ویژه ) درباره فیلم «دارکوب» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: “در فیلم «دارکوب» که فضا و حس و حال آن را بسیار دوست دارم صحنه های برفی و بورانی و باران شدید را داشتیم که از ماحصل کار راضی هستم و اطمینان دارم که خوب از کار درآمده است؛ این فیلم داستانِ روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد، با نگاهی متفاوت روایت می‌کند و امیدوارم که مخاطبان از تماشای آن لذت ببرند.”

بهروز شعیبی درباره مخاطبان فیلم «دارکوب» گفت: “این فیلم برای سنین 13 تا 30 سال به خصوص دختران ماست که با مسایل ناگفته ای روبه رو هستند. موضوع فیلم مهم است و روی آن بسیار تحقیق شده و به نظر من سن کمتر از 13 سال، نقطه مشترکی با فیلم شاید پیدا نکنند.”

یادداشت بهروز شعیبی، کارگردان فیلم «دارکوب»:
موضوع این فیلم عاشقانه دغدغه مهم فعالان اجتماعی است که پس از مدتها تحقیق بالاخره ساخته شد… با یک گروه خوب. ممنونم از دوست و برادر خوبم سید محمود رضوی که پای دارکوب ایستاد تا بتونیم حرف خیلی از مردم رو از طریق این فیلم مطرح کنیم، حرفهایی که در این جنجالهای سیاسی و اجتماعی شنیده نمی شه.

 

دانلود فیلم دارکوب :

جهت دانلود فیلم ایرانی و سینمایی دارکوب به سایت هکس دانلود مراجعه کنید :

دانلود فیلم دارکوب

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا