تمامی مطالب

دستمزدهای سنگین سوپراستارهای ایران

دستمزد و حقوق هر صنفی اگر از حد معمول مردم آن کشور بیشتر باشد با حساسیت‌های زیادی در جامعه روبه رو خواهد شد. برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها در ایران نیز دستمزدهای عجیب و غریبی دریافت می‌کنند. هفته گذشته سعید خانی از تهیه کنندگان برجسته در این باره گفت: یکی از بازیگران سال گذشته رقم دستمزد معقولی را از یک تهیه‌کننده درخواست کرد اما بعد از بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی، همین بازیگر برای حضور در یک فیلم سینمایی از همان تهیه‌کننده دستمزدش را دو برابر افزایش داد. به همین بهانه مروری بر بحث برانگیزترین دستمزدهای بازیگران و سلبریتی‌ها در ایران داریم.

سوپراستارهای سریال «شهرزاد» چقدر دستمزد گرفتند؟

محمدهادی رضوی سرمایه گذار فصل اول «شهرزاد» در این باره می‌گوید: ما در فصل اول «شهرزاد» دستمزد بالایی به کسی ندادیم و همه چیز براساس عرف روز سینما بود برای مثال طبق آنچه که به من اطلاع دادند ماهی به طور میانگین ۲۵ میلیون تومان به سوپراستارها دادند که به نظرم مبلغ استانداردی بود چون بازیگران ما به جای ایفای نقش در این سریال می توانستند در طول یک ماه یک فیلم سینمایی بازی کنند و بین صد تا صد و پنجاه میلیون تومان بابت آن بگیرند.

درآمد «رامبد جوان» از «خندوانه» چقدر بود؟

جوان در خصوص دستمزدش گفت: من دستمزدم در فصل یک خندوانه به عنوان کارگردان، طراح برنامه، سرپرست گروه ایده پرداز و مجری که هر کدام از این‌ها می توانست دستمزد دو میلیونی داشته باشد، دستمزد من ۳ میلیون بود. در فصل دوم دستمزد من ۵ میلیون شد در فصل‌های بعدی به همین یک ذره اضافه شد.

مدیری برای دورهمی چقدر گرفت؟

هاشم رضایت تهیه کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» در خصوص انتشار شایعه درآمد میلیونی مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه گفته بود: این مبلغ کذب محض است، هیچ وقت مهران مدیری ۳۰ میلیون تومان دریافت نمی‌کند و دستمزد او کمتر از این حرف‌ها است.

عاشقانه یک میلیاردی گلزار

ماجرای دستمزد ۱ میلیاردی محمدرضا گلزار در نوع خودش جالب بود. منوچهر هادی درباره دستمزد ۱ میلیارد تومانی این بازیگر برای حضور در سریال عاشقانه گفته بود که به نظر من اگر آقای گلزار بابت ۵ ماه کار با ما یک میلیارد دریافت کند، لطف بزرگی در حق ما کرده است اما اینطور نیست که دستمزد ماهیانه شان یک میلیارد باشد.

ارقام نجومی برای مجریان صدا و سیما

انصاف نیوز چند ماه قبل لیستی از دستمزد نجومی مجریان برای اجرای برنامه های خارج از تلویزیون را منتشر کرد. بر این اساس رضا رشیدپور با ۱۲ میلیون، علی ضیا ۱۰ میلیون، احسان کرمی با ۵ میلیون، محمودرضا قدیریان با ۳ میلیون، حسین رفیعی با ۴ میلیون و نیما کرمی با ۴ میلیونبرای هر اکران دانشجویی دستمزد دریافت می‌کنند.

دستمزد میلیاردی «مهناز افشار» برای «گلشیفته»

نقد سینما، رقم دریافتی مهناز افشار برای سریال «گلشیفته» را نزدیک به یک میلیارد تومان اعلام کرده بود.

حقوق تعجب برانگیز بازیگران سریال «معمای شاه»

جعفر دهقان درباره دستمزد بازیگران سریال معمای شاه گفته بود: دستمزد بازیگران سریال معمای شاه از ماهی ۶ میلیون تومان شروع میشد تا بازیگری که ماهی ۴۰ میلیون تومان حقوق میگرفت! حقوق من ماهی ۱۶ میلیون تومان بود.

منبع :آخرین خبر

نوشته دستمزدهای سنگین سوپراستارهای ایران اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا