تمامی مطالب

صحبت‌های مایکل کین درباره زندگی شخصی خود

مایکل کین بازیگر مطرح انگلیسی می گوید برای دوام زندگی زناشویی، سر فیلمبرداری هر فیلم همسرش را با خود می برده است.

به نقل از دیلی میل، سر مایکل کین بازیگر ۸۵ ساله سینما گفت همسرش را سر فیلمبرداری هر فیلم با خود می برده است به همین دلیل با وجود همکاری با بازیگران زن مختلف هیچگاه وسوسه نشد که به همسرش خیانت کند.

مایکل کین که مدت ۴۵ سال است با شکیرا کین همسر مسلمانش زندگی می کند، گفت وقتی مردان متاهل در محل فیلمبرداری با دیگر بازیگران زن حضور داشتند خیانت اجتناب ناپذیر بود.

بازیگر «الفی» که در مراسم تبلیغ کتاب جدیدش در لندن حضور داشت بیان کرد که همسر ۷۱ ساله اش همه جا با او می آید و این راهی است که زندگی زناشویی آنها استوار باقی مانده است.

او افزود: وقتی که شما برای مدت طولانی به جایی می روید و به مکان هایی سر می زنید که طرف دیگری (همسرتان) هرگز ندیده است، در رستوران هایی غذا می خورید که وی هرگز نرفته است مردمی را ملاقات می کنید که او هرگز ملاقات نکرده است کم کم هر دوی شما زندگی جداگانه ای را آغاز می کنید. این اتفاق خوبی نیست و به همین علت است که همسر من با من همه جا می آید.

مایکل کین و همسرش که اصالتا اهل کشمیر هندوستان است در سال ۱۹۷۳ با یکدیگر ازدواج کردند. ثمره این ازدواج دختری به نام ناتاشا است که ۴۵ سال دارد، کین البته از همسر نخست خود، پاتریشیا هینس نیز دختر دیگری به نام دومینیک دارد که ۶۲ ساله است.

مایکل کین در کنار ثبات زندگی شخصی به عنوان یکی از شمایل بازیگری در سینمای جهان نیز شناخته می شود. او در بیش از ۱۲۰ فیلم از جمله «الفی»، «کارتر را بگیرید»، «کارآگاه»، «مردی که می‌خواست سلطان باشد»، «هانا و خواهرانش»، «آمریکایی آرام» و «شوالیه تاریکی» بازی کرده و ۲ بار نیز جایزه اسکار بازیگری را از آن خود کرده است.

او همچنین به همراه لارنس اولیویه، جک نیکلسون و مریل استریپ تنها بازیگران تاریخ سینما هستند که تاکنون توانسته اند در پنج دهه متوالی نامزد جایزه اسکار بازیگری شوند.

منبع :مهر

نوشته صحبت‌های مایکل کین درباره زندگی شخصی خود اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا