تمامی مطالب

دیزنی رقیب نت‌فلیکس می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت دیزنی قصد دارد یک سرویس استریم ایجاد کند و از این طریق به پخش فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های خود بپردازد.

سرویس استریم این غول سینمایی در پاییز سال ۲۰۱۹ کار خود را آغاز می‌کند و برخی از رسانه از این سرویس با نام Disney Play یاد کرده‌اند؛ عنوانی که توسط مدیرعامل دیزنی در یکی از مصاحبه‌هایش مورد اشاره قرار گرفته است.

باب ایگر مدیر عامل دیزنی در مصاحبه‌ای مدعی شده حق عضویت این سرویس به شکل قابل‌ ملاحظه‌ای از نت‌فلیکس ارزان‌تر خواهد بود‌

باب ایگر مدیر عامل دیزنی در مصاحبه‌ای مدعی شده حق عضویت این سرویس به شکل قابل‌ ملاحظه‌ای از نت‌فلیکس ارزان‌تر خواهد بود‌. البته به این موضوع هم اشاره شده که بخشی از این ارزانی به دلیل حجم کمتر برنامه‌هایی است که قرار است از سرویس مذکور استریم شود.
این گفته به این معناست که مبلغ حق عضویت Disney Play باید به صورت میانگین چیزی کمتر از ۱۱ دلار باشد البته به شرط آنکه سرویسی با همان کیفیت و قابلیت‌های نت‌فلیکس ارایه دهد. مقصود از کیفیت مشابه نیز پخش HD و وجود دو استریم هم‌زمان است که در نت‌فلیکس وجود دارد.
نت‌فلیکس همین حالا هم برای پخش بعضی از محتواهای خود با دیزنی قرارداد دارد. قرارداد بخشی از این آثار در پایان سال ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد و احتمالا در آینده از دیزنی پخش خواهند شد. نکته دیگر اینکه سرویس جدید دیزنی هیچ محتوای دارای درجه‌بندی R از میان محتواهای تحت مالکیتش را در این سرویس پخش نخواهد کرد. چنین محتواهایی کماکان از سرویس‌های دیگر پخش می‌شوند.
اما این سرویس چه محتواهایی خواهد داشت؛ بویژه چه محتواهای جدیدی؟ گفته شده که حدود ۴ تا ۵ فیلم جدید و ۵ مجموعه تلویزیونی از محتواهای جدید این سرویس هستند. یکی از این سریال‌ها مربوط به جهان جنگ ستارگان خواهد بود. نام این مجموعه The Mandalorian است و سازنده آن جان فاورو خواهد بود. همچنین گزارش شده مجموعه‌های تلویزیونی با محوریت کاراکترهای جهان مارول نیز در دست ساخت است.
سرویس استریم شرکت دیزنی ابتدا در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی می‌شود و سپس در سایر نقاط جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

The post دیزنی رقیب نت‌فلیکس می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا