تمامی مطالب

سریال Iron Fist (مشت آهنین) کنسل شد

بیاتومگ – در حرکتی غیرمنتظره، کمپانی نتفلیکس سریال Iron Fist (مشت آهنین) را پس از پخش دو فصل از آن کنسل کرد. تنها یک ماه پیش بود که فصل دوم این سریال بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده بود. از میان چهار سریال نتفلیکس-مارولی که پروژه Defenders (مدافعان) را شکل می‌دهند، سریال مشت آهنین از نظر منتقدان با کمترین پذیرش روبه‌رو شد و نظر طرفداران نسبت به آن نیز متوسط بود.

همین پذیرش و برخورد کمتر از حد متوسط برای کاراکتر دنی رند با بازی فین جونز در سریال کراس‌اور مدافعان نیز ادامه داشت، سریالی که خود نیز با پذیرش نه چندان خوبی روبه‌رو شد. با جایگزین شدن ام ریون متزنر به جای اسکات باک در جایگاه مدیر اجرایی سریال در فصل دوم، سریال مشت آهنین در نظر منتقدان و بیننده‌ها در فصل دوم خود پیشرفت کرده بود و یک مقدمه‎چینی بسیار جالب و تاثیرگذار برای فصل سوم خود داشت.

فین جونز – فصل ۲ سریال Iron Fist (مشت آهنین)

متاسفانه، تمام طرفداران که در طی چند سال گذشته سریال مشت آهنین را تماشا کرده‌اند، دیگر فصل سوم این سریال را نخواهند دید، حداقل نه از سمت کمپانی نتفلیکس. در حالی که هیچ دلیل خاصی برای لغو ناگهانی این سریال کامیک بوکی اعلام نشده، کمپانی نتفلیکس و مارول در یک بیانیه مشترک اظهار داشتند:

“فصل سوم سریال مشت آهنین توسط کمپانی نتفلیکس ساخته نخواهد شد. همه افراد در کمپانی نتفلیکس و مارول تی‌وی به این سریال افتخار می‌نمایند و برای تمام تلاش‌های بی‌شمار بازیگران، عوامل و مدیران اجرایی سپاسگزار می‌باشند. ما از طرفدارانی که این دو فصل را تماشا کردند و همچنین همکاری‌هایی که در این سریال داشتیم بسیار سپاسگزاریم. در حالی که سریال در سرویس نتفلیکس پایان می‌یابد اما مشت آهنین جاودان زنده خواهد ماند.”

نوشته سریال Iron Fist (مشت آهنین) کنسل شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا