تمامی مطالب

تریلر سریال The Kominsky Method (روش کومینسکی)

بیاتومگ – کمپانی نتفلیکس تریلری برای سریال The Kominsky Method (روش کومینسکی) منتشر کرده که مایکل داگلاس و الن آرکین را در نقش دو دوست قدیمی نشان می‌دهد که همچنان سرزنده می‌باشند. در زیر می‌توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید. خالق این سریال، چاک لور می‌باشد.

علاوه بر داگلاس و آرکین، دیگر بازیگران سریال نیز شامل نانسی تراویس، سوزان سولیوان، سارا بیکر و لیزا الدستاین می‌باشد. در این سریال داگلاس نقش سندی و آرکین نقش نورمن، دو دوست قدیمی، را بازی می‌کنند. این تریلر بیشتر سعی دارد تا بر روی دوستی میان سندی و نورمن تمرکز کند و اینکه چطور آنها از یکدیگر حمایت می‌کنند.

خالق سریال روش کومینسکی، برای ساخت سریال‎هایی همچون The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) و Two and a Half Men (دو نفر و نصفی) و Mom (مامان) و چندین سریال موفق دیگر شناخته می‌شود. او کارگردانی قسمت اول سریال روش کومینسکی را برعهده داشته و به همراه ال هیگینز و دیوید جاورباوم نیز داستان سریال را قلم زده‌اند. سریال کمدی روش کومینسکی قرار است روز جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

تریلر سریال The Kominsky Method (روش کومینسکی)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر سریال The Kominsky Method (روش کومینسکی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا