تمامی مطالب

تریلر تازه فصل ۴ سریال Supergirl (سوپرگرل)

بیاتومگ – تریلری تازه برای فصل ۴ سریال Supergirl (سوپرگرل) منتشر شده که شخصیت منفی اصلی فصل چهارم سریال یعنی مامور لیبرتی با بازی سم ویتور را در حال عملیات نشان می‌دهد. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت مشاهده یا دانلود نمایید. به نظر می‎رسد که ساکنین شهر نشنال از اینکه شهرشان توسط نبرد میان دو نژاد بیگانه قدرتمند ویران و نابود شود، خسته شده‎اند.

سریال سوپرگرل همیشه از لحاظ اجتماعی یک سریال بسیار آگاه بوده و در طی مسیر سه فصل گذشته خود نیز به بررسی طیف گسترده‎ای از مسائل اجتماعی پرداخته است. بازیگرانی که اخیرا از حضورشان در فصل چهارم سریال سوپرگرل خبر داده شده است شامل سم ویتوِر در نقش مامور لیبرتی، رهبر یک گروه تنفری که به برتری انسان‎ها باور دارند، آپریل پارکر جونز در نقش یک زن ارتشی به نام کلونل هیلی، نیکول مینز در نقش نیا نل ملقب به دریمر و دیوید آجالا در نقش ضدقهرمانی به نام منچستر بلک می‎باشد.

در این تریلر منتشر شده برای فصل چهارم سریال سوپرگرل، مامور لیبرتی گروگانی‌هایی گرفته و اعلام جنگ کرده است. در همین حال، جان جونز به کارا تایید می‎کند که حمله‌ای ضدبیگانه‌ها صورت گرفته است. به نظر می‎رسد که سریال اصلا برای ورود به این نبرد تازه تعللی ندارد. پخش فصل ۴ سریال سوپرگرل قرار است از روز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ (۱۴ اکتبر ۲۰۱۸) شروع شود.

تریلر فصل ۴ سریال Supergirl (سوپرگرل)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر تازه فصل ۴ سریال Supergirl (سوپرگرل) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا