تمامی مطالب

اولین تیزر و پوستر فیلم Aladdin (علاءالدین)

بیاتومگ – اولین تیزر و پوستر رسمی از فیلم Aladdin (علاءالدین) منتشر شده که مختصر نگاهی از درون این فیلم را به طرفداران این داستان کلاسیک دیزنی ارائه می‌دهد. در زیر می‎توانید علاوه بر دانلود این تریلر با دو کیفیت متفاوت، پوستر فیلم را نیز مشاهده نمایید. این فیلم بر اساس انیمیشن کلاسیکی به همین محصول کمپانی والت دیزنی است. کارگردانی فیلم علاءالدین را گای ریچی در دست دارد.

انیمیشن علاءالدین، داستان پسری جوان را بازگو می‎کند که توسط وزیر بدجنس سلطان به نام جعفر فریب می‌خورد. در ادامه، علاءالدین به یک چراغ جادو با یک جن یا غول در داخل آن برخورد می‎‌کند که قدرت این را دارد تا به او هر چیزی که آرزو دارد تا عطا کند. اما زمانی که قدرت جن در دست افراد نادرستی می‌افتاد، این به علاءالدین بستگی دارد تا همه را نجات بدهد.

بازیگران فیلم سینمایی علاءالدین شامل منا مسعود در نقش علاءالدین، ویل اسمیت در نقش جن یا غول چراغ جادو، نائومی اسکات در نقش شاهزاده جازمین، مروان کنزاری در نقش جعفر، نوید نگهبان در نقش سلطان، نسیم پدراد در نقش دالیا، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده اندرس و نومن آکار در نقش حکیم می‎باشد.

فیلمنامه فیلم علاءالدین را نیز گای ریچی به همراه ونسا تیلور و جان آگوست قلم زده است. این پوستر منتشر شده، تصویر چراغ جادوی جنی را به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، بر روی این پوستر، جمله “عاقلانه انتخاب کن” قرار دارد. این تیزر منتشر شده چیزی زیادی از این فیلم را آشکار نمی‌کند اما به عنوان تیزر اول، چیزی زیادی نمی‌توان از آن انتظار داشت. فیلم علاءالدین قرار است در تاریخ جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ (۲۴ می ۲۰۱۹) بر روی پرده نقره‌ای سینماها به اکران دربیاید.

تریلر فیلم Aladdin (علاءالدین)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

پوستر فیلم Aladdin (علاءالدین)

فیلم Aladdin (علاءالدین)

نوشته اولین تیزر و پوستر فیلم Aladdin (علاءالدین) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا