تمامی مطالب

اولین تصویر ادریس البا در فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو)

بیاتومگ – دواین جانسون اولین تصویر از ادریس آلبا در نقشی منفی به نام بریکستون در فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو)، فیلم نسخه فرعی مجموعه فیلم‎های Fast & Furious (سریع و خشن) را منتشر کرده است. لازم به ذکر است که این فیلم در حال حاضر به طور غیررسمی با نام هابز و شاو شناخته می‎شود و هنوز عنوان رسمی آن اعلام نشده است.

کارگردانی فیلم هابز و شاو در دستان دیوید لیچ است. فیلمنامه فیلم هابز و شاو را کریس مورگان قلم‎ زده و این فیم قرار است در تاریخ پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ (۲ آگوست ۲۰۱۹) به اکران در بیاید. فیلم هابز و شاو با بازی دواین جانسون و جیسون استیتهام در نقش‎های مامور ویژه لوک هابز و مزدور دکارد شاو می‎باشد.

قبلا نیز از حضور ونسا کربی در این فیلم خبر داده شده بود. او قرار است در این فیلم نقش یک مامور ام‎آی ۵ به نام هتی شاو را بازی کند، ماموری که بر حسب اتفاق خواهر دکارد شاو نیز می‎باشد. ادریس آلبا نیز قرار است نقش شرور فیلم هابز و شاو را به تصویر بکشد. این شخصیت شرور، یک تروریست مرموز بین‎المللی به نام نال بریکستون می‎باشد که ترجیح می‎دهد که همیشه و به طور کامل سیاه‎پوش باشد.

فیلمبرداری این فیلم حدود یک ماه پیش شروع شده است. دواین جانسون اولین تصویر از ادریس البا در نقش بریکستون را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر نموده است. در زیر می‌توانید این تصویر را مشاهده نمایید.

تصویر فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو)

ادریس البا – فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو)

نوشته اولین تصویر ادریس البا در فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا