تمامی مطالب

چندین بازیگر به فیلم Toff Guys (اعیان‌ها) پیوستند

بیاتومگ – متیو مک‌کانهی، کیت بکینسیل و هنری گلدینگ رسما به جمع بازیگران فیلم Toff Guys (اعیان‌ها) به کارگردانی گای ریچی پیوستند. گای ریچی در حال حاضر در حال پشت سر گذاشتن مراحل پساتولید فیلم اکشن-زنده Aladdin (علاءالدین) برای کمپانی دیزنی می‌باشد و همچنین قرار است فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هولمز ۳) با بازی رابرت داونی جونیور و جود لاو را برای سال ۲۰۲۰ کارگردانی کند.

با این حال،به نظر می‌رسد که گاری ریچی در برنامه کاری خود وقتی خالی برای ساخت این فیلم پیدا کرده است. گای ریچی به همراه آیوان اتکینسون و مارک دیویس فیلمنامه فیلم اعیان‌ها را قلم زده است. این فیلم به بررسی برخورد ثروت و دارایی سبک قدیم اروپایی و مجموعه صنعتی مدرن ماریجوانا با هجوم باندهای مختلف در آن می‌پردازد.

کیت بکینسیل – فیلم Underworld Blood Wars (جهان زیرین: جنگ‌های خونین)

بنابر گزارش‌ها، مک‌کانهی، بکینسیل و گولدینگ به این فیلم پیوسته‌اند. این خبر توسط مدیر کمپانی میرامکس تایید شده است. وی در کنفرانس خبری مربوطه اظهار داشت:

“متیو مک‌کانهی با بکینسیل و گولدینگ، تحت کارگردانی گای ریچی، یک فیلم هیجان‌انگیز و فوق‌العاده را خلق خواهند کرد.”

بدون شک، زوج مک‌کانهی و بکینسیل پتانسیل‌های زیادی به عنوان یک ترکیب بسیار سرگرم‌کننده و جالب دارند و مطمئنا این موضوع از چشمان کارگردان گای ریچی دور نخواهد ماند. هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم اعیان‌ها مشخص نشده است.

نوشته چندین بازیگر به فیلم Toff Guys (اعیان‌ها) پیوستند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا