تمامی مطالب

مرگ ورنه ترویر رسما خودکشی اعلام شد

بیاتومگ – مرگ بازیگر فیلم‌های Austin Powers (آستین پاورز)، ورنه ترویر، به طور رسمی به عنوان خودکشی اعلام شده است. ترویر در ماه آپریل سال جاری میلادی از دنیا رفت اما جزییات مربوط به علت مرگش اکنون مشخص شده است. ورنر ترویر قبل از مرگش در چندین فیلم مشهور و محبوب به نقش‌آفرینی پرداخته بود.

این بازیگر، حرفه بازیگری خود را در فیلم ترسناکی در سال ۱۹۹۶ به نام فیلم Pinocchio’s Revenge (انتقام پینوکیو) آغاز کرد. در ادامه نیز او در فیلم‌هایی همچون فیلم Men in Black (مرد سیاه‌پوش)، فیلم Fear and Loathing in Las Vegas (ترس و نفرت در لاس وگاس) و فیلم Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (هری پاتر و سنگ جادو) حضور پیدا کرد.

در حالی که این بازیگر هر ساله در چندین فیلم حضور پیدا می‌کرد اما بیشتر برای نقش‌آفرینی نقش مینی می در فیلم Austin Powers: The Spy Who Shagged Me (آستین پاورز: جاسوسی که من را تکان داد) و فیلم Austin Powers in Goldmember (آستین پاورز در عضو طلایی) شناخته می‌شد.

ورنه ترویر – فیلم‌های Austin Powers (آستین پاورز)

ترویر از اختلال ژنتیکی نادری به نام آکندروپلازی کوتولگی رنج می‌برد که سبب شد تا قد وی بیش از ۸۰ سانتی‌متر نشود اما هرگز به نظر نمی‌رسید که این ناتوانایی وی جلوی او را برای بازیگری و فعالیت در هالیوود بازداشته باشد. در زمان مرگ این بازیگر، خانواده وی بیانیه‌ای در مورد افسردگی و خودکشی منتشر کرده بودند.

حال، بنابر گزارش اداره کل پزشکی قانونی لس‌آنجلس، علت مرگ ورنه ترویر خودکشی بر اثرات الکل اعلام گردیده است. قبلا آشکار شده بود که این بازیگر به اعتیاد به الکل دچار است و چندین هفته‌ قبل از مرگش نیز به دلیل مسمومیت و مستی بر اثر مصرف الکل در بیمارستانی در لس‌آنجلس بستری بوده است. او در سن ۴۹ سالگی از دنیا رفت.

روحش شاد و یادش گرامی!

نوشته مرگ ورنه ترویر رسما خودکشی اعلام شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا