تمامی مطالب

سریال Kidding (کیدینگ) برای فصل دوم تمدید شد

بیاتومگ – تنها چند هفته پس از شروع پخش فصل اول سریال Kidding (کیدینگ)، شبکه شوتایم اعلام نموده که این سریال را برای فصل دوم تمدید کرده است. در سریال کیدینگ، جیم کری نقش یک مجری برنامه کودکان غمگین به نام آقای پیکلز را ایفا می‎کند. این اولین باری است که جیم کری در سریالی، نقش اصلی را برعهده گرفته است.

با وجود اینکه دنیای سریال استعداد و مهارت خاصی در جذب نام‎های بزرگ را دارد اما راضی کردن جیم کری برای حضور در سریالی تلویزیونی به نظر کار دشواری می‎آید. البته، این کار برای کارگردان این سریال یعنی میشل گوندری چندان دشوار نبوده چراکه او قبلا با کری در فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind (درخشش ابدی یک ذهن پاک) همکاری کرده است.

جیم کری – سریال Kidding (کیدینگ)

سریال کیدینگ توسط دیو هولستاین خلق و نوشته شده است. در این سریال، جیم کری نقش جف ملقب به آقای پیکلز را بازی می‎کند، کسی که در دنیای کودکان، شخصیتی شناخته‎شده و محبوب است و زمانی که زندگی خانوادگی‎اش شروع به از هم پاشیدن می‎کند، مهربانی و دلسوزی ذاتی‎اش مورد آزمایش قرار می‎گیرد. دیگر بازیگران این سریال نیز شامل کاترین کینر، جودی گریر و فرانک لانگلا می‎باشد. فصل اول این سریال دارای ۱۰ قسمت است.

مدیر برنامه‌سازی شبکه شوتایم در رابطه با تمدید سریال کیدینگ برای فصل دوم اظهار داشت:

“سریال کیدینگ خود را به عنوان یکی از عزیزترین و مبتکرترین سریال‌های حال حاضر دنیای سریال ثابت نموده است. احساس می‎کنم که برای کل عمرم در حال تماشای آقای پیکلز بودم و واقعا منتظر هستم تا با این ترکیب منحصربه‌فرد از خوشی و دل‌شکستگی در فصل دوم سریال از خود بیخود شوم.”

نوشته سریال Kidding (کیدینگ) برای فصل دوم تمدید شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا