تمامی مطالب

سرجیو پریس منچتا نقش منفی فیلم Rambo 5: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) را بازی خواهد کرد

بیاتومگ – سرجیو پریس منچتا به جمع بازیگران فیلم Rambo 5: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) اضافه شده و قرار است نقش منفی اصلی این فیلم را به تصویر بکشد. این فیلم، پنجمین فیلم در این مجموعه فیلم اکشن است و تولید آن نیز در حاضر حاضر در جریان می‌باشد. این فیلم که آخرین فیلم در این مجموعه فرض می‌شود، دنباله اتفاقات فیلم Rambo 2008 (رمبو) را در پیش خواهد گرفت و این کاراکتر جنگ‌دیده را پس مدت‌ها به روی پرده سینماها بازخواهد گرداند.

بنابر گزارش‌ها، در فیلم رمبو ۵، این کاراکتر در مقابل گروهی از قاچاقچیان انسان قرار می‌گیرد که در خارج از کشور مکزیک عملیات انجام می‌دهند. کاراکترهای جدید این فیلم شامل رابرت سیدل، یک آمریکایی که در تشکیلات جرم و جنایت دست دارد؛ هیوگو، یک مامور سطح پایین؛ ویکتور، یک تبهکار حسابگر؛ و گابریل، یک زن مکزیکی است.

فیلم Rambo 5 (رمبو ۵)

کارگردانی فیلم رمبو ۵: آخرین خون را آدرین گرانبرگ برعهده دارد و فیلمنامه آن را نیز متیو سایرانیک و سیلوستر استالونه قلم زده‌اند. جزییات داستان فیلم رمبو: آخرین خون بدین شرح است:

“رمبو با بازی سیلور استالونه پس از اینکه بیش از ده‌ها سال را خارج از کشور بوده، به مزرعه خانوادگی‌اش در آریزونا می‌آید تا یک زندگی آرام و خوش را بگذراند اما در نهایت، او با یک روزنامه‌نگار همکاری می‌کند تا رد گروهی از دختران محلی را بگیرند و آنها را نجات دهند، دخترانی که توسط یک قاچاقچی مکزیکی انسان به منظور روابط جنسی ربوده شده‌اند.”

پاز وگا قرار است نقش روزنامه‌نگاری به نام کامرون دلگادو را به تصویر بکشد. خواهر ناتنی کوچکتر این روزنامه‌نگار ربوده شده و او اکنون با رمبو همکاری می‌کند تا او را نجات دهد. فیلمبرداری این فیلم در حال حاضر در اسپانیا و بلغارستان در جریان می‌باشد. انتظار می‌رود که این فیلم در پاییز سال ۲۰۱۹ به اکران دربیاید.

نوشته سرجیو پریس منچتا نقش منفی فیلم Rambo 5: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) را بازی خواهد کرد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا