تمامی مطالب

ساموئل ال جکسون و آنتونی مک‌کی در فیلم The Banker (بانکدار) بازی خواهند کرد

بیاتومگ – ساموئل ال جکسون و آنتونی مک‌کی برای نقش‌آفرینی در فیلم جدید جورج نولفی به نام فیلم The Banker (بانکدار) انتخاب شدند. داستان فیلم بر اساس رویدادهای واقعی است و دو تاجر آفریقایی-آمریکایی را دنبال می‌کند که در دهه ۵۰ میلادی یک تشکیلات اقتصادی را راه اندازی می‌نمایند و از یک مرد سفیدپوست به عنوان رییس ظاهری این تشکیلات استفاده می‌کنند.

فیلمنامه فیلم بانکدار را نیکیول لوی قلم زده و دیگر بازیگران این فیلم نیز شامل نیکولاس هولت و نیا لانگ می‌باشد. تصویربرداری اصلی این فیلم در حال حاضر در آتلانتا در جریان است. آخرین تلاش نولفی در جایگاه کارگردانی، فیلم Birth of The Dragon (تولد اژدها) بوده است. جکسون و مک‌کی قبل از اینکه در فیلم بانکدار دیده شوند، در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) حضور خواهند داشت.

آنتونی مک‌کی در نقش فالکون

بنابر گزارش‎‌ها، جکسون و مک‌کی در فیلم بانکدار نقش دو سرمایه‌گذار و کارآفرین آفریقایی-آمریکایی به نام‎های جو موریس و برنارد گارت را بازی خواهند کرد که با کمک یک مرد سفیدپوست از طبقه کارگر به نام مت استاینر با بازی نیکولاس هولت، یک تجارت قانونی را بنا می‌کنند. استاینر در جایگاه ظاهری رییس شرکت قرار داشت و این در حالی است که موریس و گارت شغل سریدار و راننده شرکت را برعهده گرفتند.

نیا لانگ نیز نقش همسر برنارد گارت را بازی می‌کند که در این کار دخیل بوده است. این خدعه آنها برای مدتی بسیار طولانی به طور موثری کار کرد و در نتیجه آن نیز آنها به دو تن از ثروتمندترین و موفق‌ترین صاحبان املاک در کل کشور آمریکا تبدیل شدند. با این حال، زمانی که راز آنها در معرض افشا شدن قرار می‌گیرد، اوضاع پیچیده‎تر می‌شود.

نوشته ساموئل ال جکسون و آنتونی مک‌کی در فیلم The Banker (بانکدار) بازی خواهند کرد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا