تمامی مطالب

دومین تریلر فیلم Ben is Back (بن بازگشته است)

بیاتومگ – در تریلر منتشر شده برای فیلم Ben is Back (بن بازگشته است)، جولیا رابرتز و لوکاس هجز نقش یک مادر و پسر مشکل‌دار را به تصویر می‌کشند. در زیر می‎‌توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید. این فیلم اکران جهانی خود را در جشنواره فیلم تورنتو در ماه گذشته میلادی شروع کرد و بازی رابرتز و هجز در این فیلم بسیار مورد تحسین واقع شده است.

فیلمنامه فیلم بن بازگشته است توسط لوکاس هجز نوشته شده و خود وی نیز کارگردانی آن را برعهده دارد. این فیلم با بازی رابرتز در نقش زنی به نام هولی برنز است که زمانی که پسر ۱۹ ساله‌اش به نام بن با بازی هجز در شب کریسمس و زودتر از انتظار از مرکز توان‌بخشی ترک اعتیاد به مواد مخدر بازمی‌گردد، واقعا شوکه و شگفت‌زده می‌شود.

در حالی که دیگر اعضای خانواده نسبت به بازگشت زودتر از موعود بن به خانه بسیار نگران و مضطرب می‌باشند اما او با این وجود، در ابتدا به ظاهر سالم، شاد و هوشیار است. با این حال، طولی نمی‌کشد که حقیقت ناخوشایند آشکار می‌گردد و هولی باید راهی پیدا کند تا نه تنها از جدایی و از هم پاشیدن خانواده‌اش جلوگیری کند بلکه از پسرش در برابر روزهای پیشرو محافظت نماید. این دومین تریلر کامل منتشر شده برای این فیلم می‌باشد.این فیلم برای اکران در تاریخ جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است.

تریلر فیلم Ben is Back (بن بازگشته است)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته دومین تریلر فیلم Ben is Back (بن بازگشته است) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا