تمامی مطالب

برایان تایری هنری به فیلم Godzilla Vs Kong (گودزیلا دربرابر کونگ) پیوست

بیاتومگ – برایان تایری هنری به جمع بازیگران فیلم Godzilla Vs Kong (گودزیلا دربرابر کونگ) اضافه شد. کمپانی لجندری با ساخت دنیای هیولایی یا مانستروِرس، در حال ورود به قلمروی دنیاهای سینمایی است و در حال پیشروی به سمت کراس‌اُور بزرگ خود می‌باشند. این دنیای سینمایی در سال ۲۰۱۴ و با فیلم Godzilla (گودزیلا) به کارگردانی گارث ادواردز راه‌اندازی شد.

به دنبال آن نیز فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی جردن وگت-رابرتز بر روی پرده سینماها به اکران درآمد. آنها اکنون داستان دو هیولا را بر پا کردند اما برای اینکه مقابله پیش‌روی بین گودزیلا و کونگ به درستی ایجاد شود، کمپانی لجندری فیلم دوم گودزیلا تحت عنوان Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را ساخته که قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود.

برایان تایری هنری

کارگردانی فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها در دستان مایکل دورتی می‌باشد و در جایگاه کارگردانی فیلم گودزیلا دربرابر کونگ نیز آدام وینگارد تکیه زده است. بنابر گزارش‌های قبلی، فیلمبرداری و تولید فیلم گودزیلا دربرابر کونگ قرار است در سال جاری میلادی آغاز گردد. تنها بازیگری که تاکنون به این فیلم پیوسته، میلی بابی براون می‌باشد که قرار است نقش خود از فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها را بازآفرینی نماید.

بنابر گزارش‎ها، بازیگر سریال Atlanta (آتلانتا)، برایان تایری هنری به جمع بازیگران فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها اضافه شده است. هیچ جزییات و اطلاعاتی در مورد اینکه او چه نقشی را در فیلم ایفا خواهد کرد، منتشر نشده اما نقش وی مهم و قابل توجه خواهد بود. بنابراین، احتمالا او در فیلم نقش قهرمان یا شخصیت منفی را ایفا خواهد کرد و وی قبلا در هر دو زمینه موفق بوده است.فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها قرار است در تاریخ جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ (۲۲ می ۲۰۲۰) به اکران دربیاید.

نوشته برایان تایری هنری به فیلم Godzilla Vs Kong (گودزیلا دربرابر کونگ) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا