تمامی مطالب

پوستر تازه فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald (جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد)

بیاتومگ – پوستر جدیدی برای فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald (جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد) منتشر شده که شخصیت اصلی منفی فیلم در مرکز آن قرار دارد. در زیر می‌توانید این پوستر جدید فیلم را مشاهده کنید. این فیلم که دنباله‌ای برای فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها) محصول ۲۰۱۶ می‎باشد، با جادوشناسی به نام نیوت اسکمندر همراه می‎شود که عهده‌دار تور تبلیغاتی کتاب راهنمای جانوران شگفت‎انگیز تازه به انتشار رسیده‎اش می‎شود.

با این حال، زمانی که جادوگر شرور و بدنامی از حصر فرار می‎کند، سفر نیوت به پیش‌زمینه تبدیل می‌شود. این جادوگر توسط کنگره جادویی ایالات متحده آمریکا در فیلم اول دستگیر شده بود. بدین ترتیب، معلم سابق نیوت به نام آلبوس دامبلدور برای بازگرداندن این شرور به پای محاکمه، از نیوت کمک می‌خواهد. در همین حال، زمانی که گریندل والد از آمریکا می‌گریزد تا در اروپا به دنبال پیروان تازه بگردد، ماجراجویی تازه‎ای برای دوستان نیوت شروع می‎شود.

بار دیگر، نویسنده این فیلم، جی کی رولینک می‎باشد و دیوید ییتز نیز کارگردانی آن را برعهده دارد. این ششمین فیلمی از این دنیای جادویی است که توسط ییتز کارگردانی می‎شود. بازیگران فیلم شامل ادی ردمین در نقش نیوت، کاترین واترسون در نقش تینا، دن فوگلر در نقش جیکوب، الیسون سودول در نقش کویینی و جانی دپ در نقش گریندل والد می‎باشد. جود لاو نیز برای به تصویر کشیدن نقش دامبلدور در این فیلم به جمع آنها اضافه خواهد شد. فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد قرار است در تاریخ جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) به اکران دربیاید.

پوستر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald (جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد)

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald (جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد)

نوشته پوستر تازه فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald (جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا