تمامی مطالب

همه چیز درباره فصل ۵ سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)

هشدار اسپویل برای فصل‌های قبلی!

بیاتومگ – یکی دیگر از فصل‌های سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) نیز به پایان راه خود رسید اما طرفداران چه زمانی می‌توانند انتظار دیدن فصل بعدی را داشته باشند؟ این نسخه‌فرعی سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) در طی این چهار سال پخش خود، مسیری باورنکردنی‌ را طی کرده و از زیر سایه سریال بریکینگ بد بیرون آمده و خود را شایسته عنوان یکی از بهترین سریال‎های درام دنیای سریال کرده است. گرچه ممکن است تعداد بیننده‌های این سریال به بزرگی تعداد بیننده‌های سریال بریکینگ بد در فصل‌های پایانی‌اش نباشد اما جوایز داده شده به این سریال، خودشان بیانگر محبوبیت سریال می‌باشند.

فصل چهارم سریال بهتره با ساول تماس بگیری که به تازگی به پایان رسید، نشان داد که تا چه اندازه وینس گیلیگان و بقیه سازندگان سریال به نقطه شروع سریال بریکینگ بد نزدیک هستند؛ گاس فرینگ در حال ساخت آزمایشگاه فوق‎العاده خود می‌باشد و جیمی نیز حداقل نام ساول گودمن را برای خود انتخاب کرد. با این وجود، قبل از اینکه ساول به آن مرحله برسد، باید چندین روایت و داستان دیگر پشت سر گذاشته شود و بسیار جالب خواهد بود که چطور سریال ادامه فصل چهارم را در فصل بعدی در پیش می‌گیرد.

تمدید سریال بهتره با ساول تماس بگیری برای فصل ۵

قسمت ۱ فصل ۴ سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)

حتی قبل از اینکه پخش فصل چهارم سریال بهتره با ساول تماس بگیری شروع شود، شبکه ای‌ام‌سی این سریال را برای فصل پنجم تمدید کرده بود. شبکه ای‌ام‌سی خبر تمدید این سریال برای فصل پنجم را در ماه جولای سال جاری و مدتی کوتاه پس از پنل این سریال در کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۸ اعلام نمود. شایان ذکر است که سریال بریکینگ بد تنها پنج فصل داشت و ممکن است این اتفاق برای سریال بهتره با ساول تماس بگیری نیز رخ بدهد.

تاریخ پخش فصل ۵ سریال بهتره با ساول تماس بگیری

قسمت 1 فصل 4 سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)
قسمت ۱ فصل ۴ سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)

پخش سریال بهتره با ساول تماس بگیری برای اولین بار در سال ۲۰۱۵، تقریبا چند سال پس از پایان سریال بریکینگ بد، شروع شد. از آن زمان به بعد، هر ساله فصل جدیدی از سریال پخش می‌شود و هرگز وقفه‌ای طولانی بین فصل‌ها رخ نداده است. گیلیگان و عوامل سریال مشغول به کار هستند، پس کاملا منطقی است که فرض را بر این گذاشت که فصل پنجم سریال بهتره با ساول تماس بگیری در زمانی در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

حدس زدن تاریخ دقیق آن اندکی دشوار است. با نگاهی به پیشینه سریال، می‌توان دید که شروع پخش فصل‌های آن هیچ گونه قاعده و نظم خاصی ندارد. پخش دو فصل ابتدایی سریال در ماه فوریه شروع شده بودند و این در حالی است که پخش فصل سوم در ماه آوریل آغاز شد. شروع پخش فصل چهارم سریال نیز از ماه آگوست سال جاری میلادی بود. شبکه ای‌ام‌سی تاریخی برای پخش فصل پنجم سریال اعلام نکرده، پس بنابراین، احتمالا هر وقتی که آنها در برنامه خود زمان خالی داشته باشند، می‌تواند زمان شروع پخش فصل پنجم باشد. با این حال، احتمال زیاد این می‌باشد که پخش فصل پنجم از آگوست سال ۲۰۱۹ شروع شود، هر چند، هیچ گونه تضمینی برای آن وجود ندارد.

داستان فصل ۵ سریال بهتره با ساول تماس بگیری چیست؟

سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)
سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)

فصل چهارم سریال بهتره با ساول تماس بگیری با لحظه‌ای به پایان رسید که طرفداران مدتی بسیار طولانی منتظر آن بودند و آن این می‌باشد که جیمی مک‌گیل گذار و انتقال خود به ساول گودمن را تکمیل نمود. او با کمک کیم موفق شد تا مجوز وکالت خود را باز پس بگیرد و اکنون، او نام مک‌گیل را پشت سر گذاشته تا مسیر و راه خود به عنوان وکیل مدافعی که طرفداران سریال بریکینگ بد می‌دانند و دوست دارند، را شکل دهد. البته، به وضوح کیم از این سیر تکاملی جیمی شوکه شد و بر این باور بود که صحبت‌های متاثرکننده جیمی در مورد برادرش واقعا از ته دل می‌باشد و فقط نمایشی برای گول زدن کمیته نیست. رابطه آنها که در حال حاضر در جایگاه نامساعدی قرار دارد، قرار است بسیار جالب‌تر شود چراکه به سمت نتیجه اندوه‌وار و دردآور اجتناب ناپذیری در حال حرکت است.

موضوع کارتل نیز وجود دارد. فصل چهارم سریال بهتره با ساول تماس بگیری، آغاز شکل‎گیری آزمایشگاه بزرگ گاس فرینگ را به تصویر کشید و پس از اینکه ساخت آن متوقف گردید، مسلما در فصل پنجم، فرینگ به دنبال آن خواهد بود تا آن را تکمیل و راه‌اندازی نماید. لالو نیز عامل مهم و قابل توجهی در فصل پنجم خواهد بود. احساس می‌شد که حضور کوتاه و مختصر او در فصل چهارم مقدمه‎چینی برای چیزی بزرگتر در آینده است؛ و از آنجا که ساول، لالو و ناچو را می‌شناسد، این احتمال وجود دارد که در نقطه‌ای در فصل پنجم، ساول گودمن خود را وارد مسائل مربوط به کارتل بکند. گذشته از اینها، ساول گودمن هیچگونه ترس و شکی در کسب و کار با کارتل مواد مخدر ندارد.

نوشته همه چیز درباره فصل ۵ سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا