تمامی مطالب

مایکل شنون به جمع بازیگران فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) اضافه شد

بیاتومگ – مایکل شنون یکی دیگر از بازیگران بزرگ و پر آوازه‌ای می‌باشد که قرار است در فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) به کارگردانی ریان جانسون به نقش‌آفرینی بپردازد. این فیلم رازآلود با بازی دنیل کریگ در نقش اصلی می‌باشد. ریان جانسون در حال حاضر مشغول توسعه یک مجموعه فیلم سه‌گانه کاملا تازه در دنیای جنگ ستارگان می‌باشد، هرچند، مشخص نیست که چه زمانی تولید آنها شروع می‎‌شود.

انتظار می‌رود که فیلمبرداری فیلم چاقوها بیرون در ماه نوامبر سال جاری میلادی شروع شود تا دنیل کریگ بتواند پس از آن برای آخرین نقش‎آفرینی‌اش در نقش جیمز باند در فیلم Bond 25 (باند ۲۵) مهیا شود. کریس ایوانز نیز که به تازگی برای همیشه از نقش کاپیتان آمریکا خداحافظی کرد، یکی دیگر از بازیگران این فیلم می‌باشد.

ریان جانسون – فیلم The Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جِدای)

دنیل کریگ نقش کاراگاهی را بازی خواهد که مسئولیت حل معمای قتلی به او واگذار می‌شود. هنوز اعلام نشده که کریس ایوانز در فیلم چاقوها بیرون قرار است نقش چه کاراکتری را به تصویر بکشد. ریان جانسون علاوه بر کارگردانی فیلم، نویسندگی فیلمنامه آن را نیز در دست دارد. هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم چاقوها بیرون مشخص نشده است.

تولید فیلم چاقوها بیرون قرار است ماه آینده میلادی شروع شود و در همین راستا، اعلام شده که مایکل شنون در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم می‌باشد. با این وجود، هنوز مشخص نشده که آیا او قرار است نقش منفی فیلم را بازی کند یا خیر. اخیرا نیز لیکیت استنفیلد به جمع بازیگران فیلم اضافه شده بود. با این حال، همچنان نقش‌‎ها و جزییات داستان فیلم نامشخص باقی مانده است.

نوشته مایکل شنون به جمع بازیگران فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) اضافه شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا